søndag 10. november 2013

Xmas styling and decorations


                                               Heisann og Hoppsann,

Noe bilder tatt kl 23. Jeg er ikke helt ferdig med å style/dekorer til jul, men satse på at jeg blir ferdig i morgen tidlig.


Bildene er tatt sent og med iPad så beklager kvaliteten. Jeg har aldri en konkret plan før jeg begynner, men når jeg holder på så kommet bitene sammen.


Som jeg har sagt før så har vi til alle stiler, og jeg som skap svenske satser på litt svensk jul med en gang du entrer låvedørene.
Ikke ta feil, jeg kaller det låven fordi jeg holder til på låven fra 1850.


Tror alt på dette bildet er svensk. Man fllte te den åpne delen med ved. Elsker patinaen, et sikkerlig hjerteklapp skap fra 1800 tallet.  Ikke noe rart IKEA er god på smarte løsninger.


Høgernes krukker, er det noe som sier mer bondejul enn det?




Så har vi et hjørne med glam og rustikk.


I morgen åpner vi dørene til julebutikken. Det er dette vi har av  julepynt, så det er lurt å komme tidlig. Har vintage kuler også.
Snakk om vintage, har mange nyyydelige gamle vintage kjoler. Så om du vil ha noe ingen andre har til julebordet så velkommen.






Farger og særlig IrinaStyle rååååååsa. Har kun to råååsa juletre igjen. Vi sender.

I morgen kommer det til å kry av folk på gårdstunet. Det er duket for en familiedag med FUN for mor, far, barn, besteforeldre og oldeforeldre.
Deler infolenkene her. Veldig viktig at folk leser vei info før dere drar hjemmefra.
Jeg kan garantere at jeg ikke har tid til å svare dere på txt eller telefon, dessverre.

HER er arrangementet der dere finner ut mer om NOVEMBERMARKEDET. Vi har åpent 12- 16.
HER er googlekart for alle gårdene som er med.
HER er selve veibeskrivelsen for hvordan du kommer til All of irina og ERSGARD.
HER kan dere lese hva som foregår på ERSGARD. Julemesse, håndverk, kunst, design, utstillere og loppis.


Ser deg i dag den 10 november kl 12-16. Velkommen. Husk at de fineste varene både hos meg og utstillerene går først. Og bollene/ brødene til Solvår går som varme hvetebrød. Så dere må finne ut hvor dere vil starte og slutte :)  legg opp ruten etter dine behov :)


Dere så hva vi på ERSGARD kunne tilby.

Middag kan dere også kjøpe her. Kjellrund hjemmelaget mat....mmmm, vet hvor vi skal spise i morgen :)

PS !! HUSK KONTANTER :) 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online