fredag 29. november 2013

Denne helga er det stengt :(



Heisann alle sammen :)                                                                                                                             Jeg har gjort en feil med åpningstidene mine, men jeg er har altså stengt i helga. Julebord og julelunsjer og masse kos. Det blir det. Så håper jeg at der mange som besøker meg i desember. Vi har nemlig åpent hver lørdag og søndag kl 12-15.                                                                                        Så håper det kommer mange hyggelig. Om dere har lyst å finne på noe koslig i helga så skal Stjørdal museumstilskuddet ha sin tradisjonelle jul på museum denne søndagen. Det er herlig tradisjon for alle med barn og barnebarn.                                                                                                                       Ellers så ser jeg at verdens beste kalkun oppskrift og den ultimate kalkunoppskriften er atter det mest leste innlegget her inne. Og jo nærmere jul vi kommer desto flere googler det. Må alltid Google bloggen min når jeg skriver fra IPad og jeg bruker å skrive Irina blogg men kom til Irina da det første som kom var Irina kalkun. Vi bruker egentlig å begynne jula med denne kalkun første søndag i advent, men i år er sønnen student og kommer ikke hjem før den 3 desember.                                       Jeg har fått så mange takkemailer fra hele verden og tilbakemeldinger om at dette faktisk må være den beste kalkunene ever. Og det er den.    http://mitthusditthus.blogspot.no/2010/12/den-ultimate-kalkun-oppskriften.html                                                         Vil takke for mange flotte

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online