fredag 15. november 2013

Åpningstidene i desember



Først vil jeg takk ALLE som kom innom oss på Novembermarkedet. Jeg har hørt at OVER tusen var innom oss på ERSGARD. Jeg hadde tunnelsyn, det kokte med folk og måtte KUN konsentrere meg om de foran meg, dessverre. Så derfor må dere komme innom på vanlige søndager :)




Uansett, vi skal ha julemarked den 15 desember. Så da får dere som ikke fikk til å komme en ny sjanse-

Øverste bildet er åpningstidene i desember fra kl 12- 15 lørdag og søndag. Den første søndagen i desember forflytter jeg meg fra låven til JUL PÅ MUSEUMEET.  Lørdagen før har jeg åpent på LÅVEN, ERSGARD.

Utrolig koslig å få invitasjone til JUL PÅ MUSEET.Sjekk HER. Skriver mer om det senere.






Om det er noen som ønsker å komme med en gruppe venninner/kolleger/ sygruppe kan dere sende meg mail på allofirina@gmail.com

Vi kan avtale en kjempekoslig førjulskveld på låven der vi har enkel bevertning. Det er koslig for alle. Da får dere hyggelige prosenter og tilbud.



Og som vanlig har vi som dere ser knallrosa juletre og mer tradisjonell julepynt/juletre.



Håper dere alle får en fin helg :) Stoooor klem

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online