onsdag 9. januar 2013

Hjelp vi skal på tv !!!


Heisann & Hoppsann :)




I dag er det rydding og vasking her hjemme for i morgen kommer det et kameracrew på 7 stk. De to programledere ser du på bildet. Ravi og Jannecke. Det blir sikkert morsomt.... øhhhh eller....
Det er til et program TV3 skal sende til våren som heter Skjulte skatter. Du kan lese mer i Dagbladartikkelen HER. Auksjon blir den 26 januar på KLETT. Så velkommen alle alle som vil kjøpe, komme på tv eller bare ha FUN... Håper mange mange bloggvenner dukker opp. Da skal dere få stoooore klemmer.

Pengene vi får inn skal gå til en tur til mitt herlige hjemmeland :) Vel vi må spare selv også da, siden det er en dyr tur.

Nå liker jeg media, jeg har ikke fått opplevd så mye som jeg har gjort uten å ha vært i aviser,  blad og tv. Jeg liker å være i søkelyset... på en positiv måte. Og jeg håper det blir myyyyyyye mer ! MEN jeg hadde virkelig ikke tenkt å melde meg på. Ja, jeg så reklameinnslaget på tv og tenkte ikke mer over det. Så fikk jeg noen mailer, her i høst om jeg kunne tenke meg å være med, der jeg skrev at egentlig tror jeg ikke det.  Jeg takket for forespørselen, men nei. Men søte Johannes er en standhaftig fyr på en meget hyggelig måte. Så han kom på besøk selv etter at jeg prøvde å ro meg unna det også.

Til slutt så tenkte jeg det jeg alltid tenker, bra reklame :)) Og i tillegg så liker jeg å stå foran tv. Selv om jeg ikke LIKER å se meg selv etterpå... jeg hater det... hvem er den rare dama som prater og prater og fekter. Og når sånn plutserlig over natta la på 10 kilo !!! Der og da da kamera ruller føler jeg meg som en stjerne... haha.... Ja jeg digger å bli filmet.



For ca 8-9 år siden var vi med på konebytte. Det var et veddemål mellom meg og mannen min. Han sa jeg aldri turde å være med. Så jeg gikk opp å sendet en søknad til TV3 . Da de svarte at de gjerne ville ha oss med fikk jeg kalde føtter og prøvde å ro meg fra det.... men de greide å ro meg inn. Og jeg hadde det supermorsomt !

2 morsomme uker med FUN. Jeg lo og gråt :) Og jeg ser det som et av mine mest minnerike øyeblikk. Så da er vi tilbake til TV3 igjen. Her er det bildet av min mann, tre barn og Gunn som jeg byttet med. Artikkelen kan dere lese HER.

 Og det er ikke helt sant det som stod at jeg fjernet bildene av Gunns barn til fordel for mine malte bilder . Det jeg gjorde var å lage en bildevegg der jeg samlet bildene av dem.Men tror det var på spisestua deres. Om ikke tv3 kom å fjernet det. Jeg syns bildevegger er fine... alt på en vegg.

Jeg springer egentelig som en hodeløs høne... vet ikke helt hva jeg skal eller vil.... og det var vel grunnen til at jeg ikke ville. Folkene i produksjon høres veldig hyggelig ut da  :) Sikkert i ekstase i morgen. WIIIIIIII... tror jeg

3 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Så spennende da Irina !!
Skal sitte klistret til skjermen når det kommer på tv :)
Have fun !! det kler deg !
klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

sÅ GØY OG SPENNEDE.)

Audhild sa...

Så gøy og spennende!!
Gleder meg allerede!

Lykke til i morgen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online