mandag 14. januar 2013

Behind the scenes....



Heisann :) Torsdag var en veldig slitsom men MORSOM dag :)



Ble kjent med mange fine folk. Mye folk og mange ting overalt. En av de flotte folkene som kom var Janneche Weeden. Hun er programleder i programmet og er også lottovertinnen. Ikke at jeg vi har sett lottotrekning , men det gjorde vi lørdag. Måtte se på vakre Janneche.


Det var god tid til å bli kjent mellom opptak så vi pratet masse. Hun har en hjemmeside som heter Reis med barn og er flott side for de som har småbarn som vil ut å reise. Den kan dere se HER.



Kamerautstyr overalt, mennesker  overalt, men de var sååååå hyggelig at vi koste oss alle mann. Demolitionmannen var veldig, veldig flink.En naturtalent på tv.



Vi fant ut at barna våre sikkert kom til å bli med i en Reality serie når de er eldre. Minste kaosbarnet er 10 år og har vært med i konebytte og nå i skjulte skatter. Håper bare de ikke melder seg på Pardise Hotel !



Merkelig følelse å "gi slipp " på sin egen tid, hus... ja på alt. Men utrolig GØY !! Jeg liker ikke å se meg selv på tv og bilder, det er ikke meg. MEN kunne virkelig tenkt meg å jobbe med tv. Det er er jo blitt en  hemmelig drøm. Tenk dere et interiørprogram på tv. Skye is the limit !!
En dag.....

Det man danderer for at det skal bli fint, det varer ikke lenge. Kamera, lyd utstyr, bager, kaffekopper ol blir plassert i hytt og pine :)
I begynnelsen prøvde jeg å rydde, men til slutt lot jeg være.


Inge er antikvitetesekspert og en kjempehyggelig og utrolig dyktig mann. Nei, angrer ikke nå, men gjør det sikkert samme dag som det skal sendes :)) Morsom dag :))


Gjerne lik oss på fb HER

3 kommentarer:

Trine sa...

Herregud så utruli gøy :D Glær mæ til å se dæ på tv!
Godt å høre at rydda rom ikke vare så lenge hos dæ heller..
Tvi tvi på tv-skjermen!

Klæmma til dæ :)

Hellohello baby sa...

Så spennende! hva skjer?! Hvilket program da??! Klem! <3

gult hus i svingen sa...

Skjønner godt du liker det, Irina:) Og du......sky IS the limit, håper du får drømmen om eget interiørprogram på TV:)
Gleder meg til å se programmet: Skjulte skatter. (Jeg kunne godt tenkt meg besøk av han Inge for å se på våre antikviteter og snurrepiperier ;))

Klem Trine:)

ps: Hvorfor har du kommentarbegrensing, Irina, det er bare SÅ tungvint å kommentere da. ds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online