fredag 10. september 2010

Tips som fungerer :)

Nå er jeg kanskje supertreig. Kanskje de fleste har fått med seg dette tipset. Men ikke jeg altså.
Ikke før i går, på facebook.
Jeg hater bananfluer...de er stygge og jeg klarer ikke å tenke på de tusende eggene de legger...formerer seg som f...

Men i går så jeg endelig lyset. Jeg har klart å drepe de jeg hadde !! MOOWHAHA !!
I en skål heller du opp en skvett eplecider, zalo og litt sukker !!
Det funker :)
Til dere som har visst om det lenge å rister på hodet. Bedre sent enn aldri.
Og til deg som ikke vet det :) Prøv det !! Det funker.
Happy !!

Ha en fin dag :) Nytt innlegg i kveld :)

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann på du:)
Takk for tipset...jeg viste ikke det...
Så flott du gjorde det på den hytta...nydelig ble den..
ha en fin helg
eddaKlemmer

Manne's hverdag sa...

Herlig Irina!!!

Satt akkurat og tenkte på hvordan jeg skulle bli kvitt "mine".

Dette skal jeg prøve ut.

Ha en strålende helg!!!

Klem fra
Marianne

Laila sa...

Aldri for sent å komme med gode tips. Jeg bruker ikke sukker, det funker like godt uten. Tror jammen meg jeg skal gi dette tipset til de som jobber på Rimi der jeg bor. Det er så jeg ikke akkurat har lyst til å kjøpe frukt. Må ha sett passe dum ut for et par dager siden, da jeg stod og ristet på hver kiwi... Det yrer med bananfluer der. Æsj!

God tur forresten, høres deilig ut!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ah.. tusen takk for tipset :)))
Da skal det bli slutt på småkrypene :)

Herlig du har gjort det i hytta! En ære å få sånne oppdrag!! :) Og ikke noe rart at du fikk det oppdraget.. du er jooo SUPERFLINK!! :)

Ha en fin helg!
Klem fra Solveig

Elin sa...

Ja fy flate de hersens bananfluene har vi i hus også...HATER dem...Jeg prøvde en annen ting som funka ei stund, men de kom jaggu att igjen:( Jeg tok 1 liter vann og 1 ss salmiakk, tok så å vanna plantene med dette...så satte jeg frem et lite glass med rødvin med litt zalo oppi..Det gjorde susen. Men her om dagen sto en pakke med druer på kjøkkenbenken å da var de der igjen!!!??? FAENSKAP!!!!


Ha en fin dag, forhåpentligvis uten bananflue!!!:)

Klem Ea

dolamorola sa...

Takk for tipset! :) dette skal prøves...

Trine sa...

Tusen takk førr godt tips :D
Visste ikke detta!

Ønske dæ å dine ei flott helg.
Nu skal æ rydde i klær og pakke til campinghelg :D

STor klæm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online