mandag 27. september 2010

Howard stua :)


Heisann og Hoppsann


Viser litt mer bilder av huset. Egentlig liker jeg ikke å vise de samme bildene og de samme motivene gang på gang, men siden vi flytter så er det en liten kavalkade av bilder.
Gulvet er annerledes en forrige gang jeg viste bildene.
Vi tok å pusset gulvene og beiset de i sommer.
Som jeg sa før, så kjøpte vi en farge som het skumring å skulle bli grå.Det ble den ikke dessverre.
Men gulvene ble ikke så verst allikevel. De ser nesten ut som de er av mørk skinn.


Det rosa bordet et kommet ned igjen. Jeg har ikke flere WOW bord igjen ....og det er bra. Må produsere nye, men jeg har ikke hatt tid !!
Og så er det kult. Det er morsomt og lekent. Og jeg elsker fremdeles den rosa lyskrona mi.

Speilet som var et enkelt IKA speil ble nytt med en leken tapet.



Ja noen av denne info har dere fått høre før, men jeg får stadig spørsmål om forskjellig av nye lesere.
Ha en flott dag :)




7 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Flotte bilder snuppa:0)
Spennende og lekent lekkert hjemme hos deg:0)
Flinka..
Stor klæm te dæ fra mæ....
Klæm Linda

Refleksjon på livsvegen sa...

Bli spennande å følge deg til eit anna hus..
Du får det nok til der også..

klem

Trine sa...

E så koseli hver gang du legg ut bilda :D
Mye lekkert å hvile øyan på!
Digge speilet ditt, lyskrona og wow bordet!
Hadde æ hatt ett eget jenterom, så skulle æ hatt nå sånt der :D

Ha en flott kveld!
Å lykke til me hussalg.

Klæm Trine

JK sa...

Åhhhh!! ELSKER gulvet ditt jeg! Kjempelekkert!

klemz:)

design traveller sa...

Stunning dark floors! They spice up a lot...The interiors look very elegant and graphic.

Fruens sa...

Å så vakker og flott blogg du har...syns bildene dine er kjempe fine..og så stilig det er med ROSA..artig å leke litt med farger..er vakkert hjem har du,blir spennende å følge deg på flyttefot...ha en fin dag.
Klem fra Nyblogger Fruen (heidi)

Jeanette sa...

Stilig stue du har, Irina:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online