mandag 27. september 2010

Kan du hjelpe meg ??


Heisann og Hoppsann kjære leserne mine :)
Jeg håper der har det bra. Og at dere har en like nydelig høstdag som vi Trøndelag :)

Det er noe jeg lurer på :) Før jeg fikk mac´n min hadde jeg en pc som takket for seg. Siden jeg ikke akkurat er så god på data fikk jeg ikke lagret eller hva det nå heter på andre plasser.
Jeg hadde en del bilder der jeg kunne tenke meg å hatt

Jeg har Picasa album. Ikke at jeg vet hvordan jeg kommer inn på det lenger :(
Men av en eller annen rar grunn kunne jeg velge bilder derfra da jeg skulle lage et interiørinnlegg.
Men de bildene som jeg har på albumene til Picasa er de som jeg allerede har lastet opp på bloggen.
Hva er vitsen med det ? Det er som, de legger sg til der selv med en ganger jeg laster dem på bloggen.
Hva med de jeg ikke har lastet ned, hvor blir de av ?? Hvorfor skjer det ??
Jeg håper virkelig det er noen der ute som kan hjelpe meg med dette. For jeg har bla bilder der av verdens fineste kjøkken som finnes i Meldalen.
Jeg skulle mer enn enn gjerne hatt de bildene for å vise dere, men mest for inspirasjon.


Det er superlekkert !!
Værsåsnill :)


4 kommentarer:

Mona sa...

Dataproblemer kan nok ikke jeg hjelpe med, men det er no så at du er nødt til å publisere for at picasa skal ha bildene, de kan jo ikke gå inn i pc`n din og forsyne seg. (Huffameg, ;D)
Anyway, jeg bare må få skryte av det råååflotte nybeisede gulvet hos dere!
Gurimalla så lekkert det ble!

Fin-fin uke til deg og dine!

Klem!

Elin sa...

Skulle mer enn gjerne ha hjulpet deg, men er totalt grønn når det kommer til data...rart jeg klarer å blogge egentlig:)

Leste innlegget ditt under fra da du var på Værnes..Rart det der gitt...Men det er som du skriver, det er ei mening med alt:) Det har jeg opplevd mange ganger, nesten så man blir redd av og til;)

Lykke til med dataprosjektet ditt; håper noen kan hjelpe deg:)

Klem Ea

Cathrine Aksnes sa...

lever pcn hos noen som har pc hjelp så får du ut bildene å får lagt dem på en ekstern hardisk:)

Hege sa...

Da jeg "la ned" min gamle pc fikk jeg et datafirma til å laste ned alt på en ekstern disk!
Og jeg kan liitt data - men den måten er mye mer smertefri:-)
Ha en fin uke Irina,
klem Hege.
PS!Leste innlegget ditt fra Værnes - kjente meg igjen,puh;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online