lørdag 4. september 2010

Loppemarked tips :)

Rommet er ferdig og fotografert...men døgnet har få få timer :) Nå skal jeg være med en kunde i hele dag. Først hjemme til dem så på hytta deres og så på shopping. Hytta begynner å se bra ut !! helt WOW !!
Gleder meg.

Og så skal vi shoppe interiør. Regner med dere for se bilder av det :) I dag er det mange loppiser, men skal jeg !! NOT !!

Bør heller avholde loppis her hjemme.Husk det store på Steindal i dag ...kjempebra !!

Ellers er jeg bare innom for å ønske alle mine hyggelige lesere en riktig god lørdag :)

Klem


PS Loppemarked i nabohuset mitt i helga . 10 til 18 og 12 til 16. Stokkes gartneri :)

4 kommentarer:

Trine sa...

Ha en flott dag du å :)
Klæm til dæ!

Torill sa...

Ynskje deg og ein fin laurdag !!

Fargeheimen sa...

Loppis kan vere kjekt eller ein gedigen skuffelse.
Eg var på loppis i dag og hadde storgleda meg til det. Men har aldri vært på eit kjedlegare loppis i mitt liv.
Fant berre ein glassmugge til min søster.

Men men, kjem vel eit nytt loppis å glede seg til snart. :)

Gleder meg til å sjå kva du finn på fremover. Er så kjekt å gå innom her for å få idear og berre for å ha noko fint å sjå på.

Ha vidare ei fin helg. :)

Fargeheimen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online