søndag 6. september 2009

I`m the queen of .....

MEKONOMEN SPRAY !!







Jeg kan nok konstatere at jeg aldri kommer til å bli en sangstjerne , eller skuespiller....heller ikke kommer jeg til å bli Robinson irina, Big brother irina. Eller statsminister i Norge eller president i Colombia.............


Og dere skjønner sikkert bilde.





Men en ting, kan jeg ta æren får, og det er at JEG egenhendig økte salget på sølvspray med flere hundre prosent.

Og det bare for at jeg blogget om det her i min lille blogg !!

(Og ingen sure anonyme oppstøt. For det vet jeg !!)


Dette er fakta folkens. Sist gang jeg var på mekonomen.( Der alle ansatte kjenner meg) kom jeg snakk med daglig leder.

Skulle tro han var glad for det, men han virket faktisk lei av alle telefonene som kom til Mekonomen på Størdal, av å sende til alle delene av landet. ( Jeg har også sendt til 10 stk bloggere)





Jeg var ikke der for å spørre om sølvspray.Tro det eller ei , men jeg er lei av sølvspray. Jeg har brukt den i ett år nå.

Og da må jeg gå videre. Nå er det gull som gjelder her i huset. Og ting som var sølv kommer til å bli gull.

Neida ikke alt , men noe blir det.


Iallfall kom jeg ditt for å kjøpe gullspray.


" Nei det har vi itj, nei...deinn solgt itj nokka så de sluttet med den"


"ohh æ som vil spray gull nå."


Æ skaill snakk med leverandøren æ, hainn kjæm hit denne uka. Hainn veit at du e kunde her. Du har tross allt øka salget av deinn sølvsprayen med flere hundre prosent. Kanskje dem begynne å selg det alikevel "


Jeg fikk sogar nr til leveran døren, slik at jeg kunne legge den ut på bloggen. Den som vil ha kan ringe direkte. Jeg har mistet nr, men kan stikke innom å få det igjen hvis noen ønsker det.





Jeg fant en annen gullspray som er gull, GULL Ikke den grønnegule fargen du får i quik sprayen. Som jeg ikke liker i det hele tatt !!

Det som er dumt er at den jeg fant er dyr, og så er det lite på den. Slik er det ikke med Deco sprayen.

Hvis man googler Irina mekonomen kommer det 168 treff. Ha, ha, morsomt.







I går var jeg en liten tur på loppemarked. Ikke så lenge for jeg var såååå sliten. Men den lille turer gjorde at jeg har fått litt mer energi i dag.


Jeg møtte tilfeldigvis Janne blogg forsker der.


"Letet du i messing kassene etter sprayprosjekt"


Nei , nå er jeg ferdig med det.


Men det er veldig mye fin messing som selges billig !!


Nå folkens, i dag har jeg litt energi. Og når jeg får litt. Ligger jeg ikke på latsiden. ( Jepp dumt, for da er jeg slakt i morgen)

Jeg skal lage hjemmelaget kjøttkaker, hjemmelaget brunsaus, hjemmelaget kålstuing og ertestuing.

Til dessert skal jeg lage hjemmelaget blåbærpai med is.


Takk for kjempekoslige kommentarer, mail og smser på innlegget under her. Dere er fantastiske. Jeg kommer innom hver og en av dere.


Tusen takk for at dere er så snille!! Både de jeg kjenner privat og dere som har blirr verdifulle bloggvenner.


Klem Irina


13 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Innom for å gi deg en klem.
Som du finner noe du liker av det jeg harlagt ut ,Bare ikke den største
Klem fra mamsen i BERGEN

Havets Datter sa...

All ære til deg for mekonomen sprayen!!! Den har gjort min hverdag (og nesten alt mitt nips) skinnende ;O)

Tusen takk - og STOR klem!!

Hege sa...

Er all denne sprayingen ufarlig?
Ingen helsefarlige stoffer i den?
Det er jo ikke litt spraying det er snakk om. Fint blir det jo,-men..

Anka sa...

Hei Irina. Spray er genialt! Men det vet jo du alt om;) Nyt søndagen i morgen er det slit igjen.

the Folding chair sa...

Hei Irina,
så synd/kjekt at du er ferdig med sølv-epoken din. Min er enda i startfasen :) Tror ikke jeg kommer til å følge i dine fotspor med gullfarger - men hvem vet? hvis du legger ut bilder av noe nyydelig, kan det jo hende at man blir inspirert om man vil eller ei!!! :D

Ønsker deg en fin kveld :)

Linda sa...

Hei Irina, at det er du som er dronningen Menkonomes spray er det vel ingen tvil om!
Jeg så ikke din kommentar hos meg før det var for sent...men ja jeg var innom Stnndal etter at jeg hadde vært på Rosten og Flatåsen.
Fant en del, men ingenting på Stendal, godbitene var vel plukket ut da vi kom dit.
Synes det er råstilig med gull også, kanskje fordi der er så få som går for det.
Men jeg tror ikke jeg henger meg på ....enda ;O)
Spent på å følge med deg på din nye blogg, du er tøff!

Ha en flotters uke!
Klem til deg.

Lykkeliten sa...

Det styrket min selvtillit å lese at du nå er klar for gull!
Har nemlig en fondvegg på kjøkkenet, brun tapet med roser i relieffmønster av gull/kobber. Elsker den og MÅ ha noe gullgreier som matcher der.
Følte meg litt alene i denne hvite og sølv fargede bloggverdenen, jeg er dessverre litt pysete av meg, men digger dine fargerike sprell og innlegg!
Tror jeg snart tør å blogge litt mer interiør fra mitt hjem også...

ralfefarfars paradis sa...

Nå venter jeg spent på neste epoke- og jeg tror det stemmer at vi kommer til å se mer gull;) Egentlig burde du jo fått reklamekontrakt og egen tv-reklame for mekonomen;) Ha en fin ukestart!

(eddas) sa...

Hei....
du greier nok og få inn den gull sprayen du:)
ha en fin kveld
klem edda

Lisas hjem og skatter sa...

utrolig kult :) den kommer nok i salg igjen! hehe! :) gleder meg til å se gull-tingene dine fremover.. håper ikke at jeg blir hekta, kan ikke bli det, har alt for mye sølvstæsj! OG om jeg begynner å lakke litt, MÅ mer lakkes! hehehe

Håper at energien din kommer tilbake!!! :)


klem

-Kamilla- sa...

Får du tak i gullspray så vil jeg gjerne ha tips! I TV stuen har jeg "gull" taklampe, "gull" lampetter, "gull" bordlampe, men mangler gull spray for å få gjenomført stilen helt ut. Har leita men ikke funnet!
Resten av huset er sølv :-)
(Det går ant å kombinere!)

Gleder meg til å høre fortsettelsen, stor mandagsklem!

-Kamilla-

Evami sa...

Tihi,de kommer til å renne ned Mekonomen etter Gullspray nå:) Økt salget av sølvspray med flere 100% du,det er kult da:)
Og den middagen hørtes bare så god ut.. Husk å IKKE slit deg ut nå da:) Klem

AGENT 77 sa...

Hej Irina!
Tack vad kul att du skrivit i min blogg, jag hittade din blogg för ganska så länge sen o blev bara sååå WOW!!!ditt hem är fantastiskt,coolt,vackert,annorlunda,massa kul ideér som du bjude på..roligt att du hittat till mig nu o tack för att du gillar mina grejor me..jag spray målade kristall lampetten med vitt färg o spray målar ofta mina möbler oxå. vi ses..kram Trevlig helg!! //E

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online