fredag 7. oktober 2016

Mitt Irina-Glam soverom


Jeg har bestemt meg for å begynne å blogge igjen, som dere vet har bloggen ligget brakk i 16 månder. Ikke var det så gjennomtenkt heller. Formen er ikke den beste for tiden ( mystisk sykdom :) Mange dager tilbringes uten energi...svimmel, kvalm og forferdelig dårlig form. 


I dag har jeg en fin dag og da jeg stod å vasket gulv og solen skinte så vakkert inn. Slo tanken meg. Jeg vil blogge!
Så beklager, IPhone kvaliteten og andre skavanker. Jeg lover at jeg skal komme tilbake der jeg var, om ikke bedre :)


Jeg har alltid ment at soverom skal være  estitiskevakre. .... Hotellromaktig...Dere husker kanskje det jeg hadde sist?
Jeg vant tur til Oslo med Nib pga det. HER kan dere se det.
Nå har dettes overommet vært slik som dette i 2,5 år. Jeg vurdere tanken å dra inn litt farger. Kan vise dere bilder av hva jeg tenker i neste innlegg.


Jeg liker symmetri, altså like nattbord og lamper på begge sider, men i dag fant jeg dette bordet og lampa i garasjen som jeg tenkte å prøve.
Kanskje er det mer personlighet å ha det litt ulikt?


Veggene er sorte, tapeten er i gull/messing og svart fløyel. Det er mulig å se hviken tapet som er brukt lenger ned i bloggen.Gå under etiketter, oppussing av vårt 50 tallshus.

 Er det noe dere lurer på så send meg en kommentar.
Jeg får til å lese dem, men ikke til å poste dem. ( Vet ikke hvorfor)



Jeg er på INSTAGRAM og FACEBOOK under IrinaStyle by AllofIrina.











Slik så soverommet ut  før :) HER

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig at du har begynt å blogge igjen, Irina! Gleder meg over det, og håper du snart føler deg bedre. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online