søndag 9. oktober 2016

Before & after pic of my daughters bedroom


Heisann & Hoppsann :)

Istedefor hytta til søstera mi ( kommer i annet innlegg)  så er det før og etter bilder av min datters soverom.
Noen bilder har jeg visst før, men kommer med litt tips og råd også i dette.


For flere før og etter bilder gå på etikketter på høyre side av bloggen og på oppussing av vårt 50 talls hus. Får ikke til å linke.

                                                                  TIPS

På første bilde er så og si alt gjenbruk, Buddhahodet er av betong og ble kjøpt på plantasjen for 10 år siden. Det ble spraylakkert svart.
Et lite rundt bord ble kjøpt på loppis for 10 kr og spraylakkert i gull.

Lampa er en IKEA lampe, stålfarger, som ble spraylakkert i messing. Jeg så en slik lampe i messing på Home and Cottages, men den ble for kostbar for meg da.
Skjermen fra Olsson & Jensen er kjøpt hos Unique interiør for to år siden.


Tapeten fra Eijffinger wallpaper kjøpt av flinke Gunnhild på Fargerike Stjørdal. Der har de kontroll på alle tapetene mine.
Et litt anderledes WoW bord. Dynamittkiste og bein fra meg.


WoWbord fra IrinaStyle by all of Irina, telysholder og globus fra, samme plass.


Datteren min har denne lampen, EOS i str medium og jeg har den i large eller XL på stua. Og slik så rommet ut før.
Så litt forandring har det vært.


Da ønsker jeg alle en fin kveld og en fantastisk fin høstferie/ høstuke :)

1 kommentar:

Trine sa...

Lekkert rett å slett <3

Nyt søndagskvelden :)

Godklæm fra Trine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online