søndag 23. oktober 2016

Ekstrem makeover med før og etter bilder




Som dere vet har vi nesten pusset opp hele huset. Vi er ikke helt ferdig enda....har vært stillestans i 1 1 1/2 år, men back on track !! Yheeee
Dere kan jo se hvordan toalettet så ut da vi kjøpte det.


På dette bildet er vi helt ferdig. Nytt toalett og gulvet som er glassmosaikk i gull og grønt. De ble kjøpt for tre år siden, men har ligget godt i garasjen :)


Jeg elsker de, de skaper  dynamikk i rommet. Den lekenheten som er typisk for min stil.




Tingene kommer fra låven. Mitt egen lille hobbybutikk
Som er åpen på søndager kl 13-15


Vi måtte bygge ut veggen for å henge opp doskåla, vi brukte baderommsplate som har "betonglook".
Elsker selvfølgelig tapeten vår som er Cole and Son ( en av mine favoritt produsenter)


Jeg elsker kontrasten av den blanke litt glamorøse tapeten, speilet og glassflaskene og betongkrukka der vi gjemmer rengjøringspray og dopapir. Og selvfølgelig betongplata som bidrar med å skape disse store kontrastene


Slik var det underveis. Gulvplankene under linoleumet ble malt med svart bengalack.

Jeg elsker vårt unike dass :)

Følg meg gjerne på FB og IG Der postes det oftere og HER ser dere litt mer og info om tapeten

Ha en fin uke :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online