tirsdag 25. oktober 2016

Eklektisk IrinaStyle soverom


Den stilen som jeg elsker mest er den eklektiske stilen. Det er den stilen jeg føler representer meg. Og som jeg har tilført til kunder som er mer nøytrale. ( etter eget ønske)


Dette er ett av mine soverom, og jeg elsker dette rommet pga av fargene. Alle veggene var malt fargen NC-7500
Min favorittfarge...og som jeg til tider kunne brukt overalt... Hvis ikke Demolitionmannen pusher meg.

Sannheten er at jeg flyttet ut i fjor fra vårt felles hjem ( tilbake igjen nå) poenget er at jeg malte alle veggene i den 85 m2 leiligheten gråsvart (NC- 7500) og alle møblene var beige :(
Og jeg var ulykkelig...følte ikke at det var meg....det var ikke nok spenst, nok lekenhet....



Bortsett fra soverommet mitt, elsker, elsker...sa jeg elsker den hodegavlen som jeg kjøpte på finn.no. Den oransje/korall fargen er smashing. Et gammelt nattbord ble spraylakkert med fargen Bahamas.
Den er mer turkis enn dette bilde tilsier. Og ett gammelt røykebord ble spraylakkert i sort.





 Nattbordet kommer fra Irina Style by all of Irina som har åpent på låven til Ersgard på søndager 13-15
Lampen har fulgt meg lenge, også kjøpt brukt. Alt i dette rommet er faktisk kjøpt på finn.no, loppemarkeder eller på låven.




Måtte kaste inn et selfie, slik at dere vet hvordan jeg ser ut nå :) legg gjerne igjen kommentar og følg meg gjerne på Irina Style by all of Irina FB og IG

#thrif#thrifting#gjenbruk#reuse#diy#interiør#interior#interiordesign#soverom#eklektisk#irinastylebyallofirina#

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online