tirsdag 16. juni 2015

Det tøffeste bordet jeg har sett.....



  Mulig jeg er subjektiv da det er min mann som har lagt det, selfølgelig er jeg hodet bak det, men det er han som lager dem.


Hadde jeg villet, hadde jeg kunnet det selv, for det er veldig,veldig enkelt å lage det. Så har du lyst til et DIY bord som er enkelt å lage og tar ca 10 min å lage så selger jeg disse beina.


Disse beina er mitt eget design, og jeg liker dem utrolig godt. Dette bordet tok 15 min å lage, men det tar egentlig mindre tid enn 10 min.



De var skrudd på ei annen dør, men jeg likte det ikke så bra da. Så da jeg kom over denne gamle døra følte jeg LOVE.


Derfor elsker jeg WoWbordene.....blir du lei, kan du faktisk skru de på ei annen flate og du får et nytt møbel. Og ganske billig når du kan ha et DIY bord ofte.


Vi selger disse beina til 4500 kr, men har dessverre kun 2 sett igjen ( ett sett er på 4, det er altså fire bein som koster 4500 kr)


Jeg har åpent søndag 21 og søndag 28 juni kl 13-15 før jeg stenger for sommeren. Første åpningsdag etter sommer er 15 august. Da skal vi ha bagasjeluke loppis, operapub, grilling mm. 
Meld dere på å selg det dere ikke har bruk for. Her kan dere se arrangementet å melde dere på.


Håper mange melder seg på. Lurer dere på noe ta kontakt på allofirina@gmail.com
Og bor dere langt unna eller er lite på Stjørdal, men kunne tenke dere å besøke butikken, selv når vi har stengt ta kontakt på 47655131 og så kan jeg åpne for deg/dere.


Håper dere alle får en fantastisk fin uke! Alt på bildet er til salgs utenom den store grønne hylla, som egentlig er min personlige, men passet så fint til utstillingen.



  HER kan dere følge meg på fb, det er der jeg legger ut priser, info, nye varer og spesielle tilbud til følgere. Følg oss også på IG ( IrinaStylebyallofirina)











Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online