onsdag 10. juni 2015

Sommmertråkk og bakluke LOPPIS

    


Lenge siden sist :) Men livet går nå sin gang..... Håper alle flotte blogglesere har det bra. På søndag har vi vårt populære sommertråkk igjen. Så ta med dere hele storfamilien å kom til Stjørdal. Her er   11 steder som åpner opp  for dere.
GÅ inn på Facebookarrangementet HER for å lese mer om det.  

( Bildet tatt av Marit Lianes )

Jeg har fyllt opp låven med mange fine varer fra Sverige og mine egne ting :) Som jeg ikke har plass til lenger. I tillegg har jeg noen venner som kommer å skal ha stand ....de skal selge brukt, antikviteter og loppis.
Se på IrinaStyle by all of Irina sine fb side HER å se på de fine varene vi har inne 

Har DU en butikk ( har du en butikk, kan du feks ta med litt varer fra den, reklameinfo som du vil dele ut...det kommer en del folk innom ) eller lager du noe som du vil komme å selge så fikser vi bord.  Jeg elsker Sverige og en tingene jeg syns er herlig er bakluke loppis som de har på parkeringsplassenen rundt om.

Det skal vi også ha om det melder seg nok folk til å komme :)  Her kan du selge alt fra bila di. Har du ryddet i klær/sko/interiør/bøker eller lager du noe selv....enten håndarbeid eller baker....?? 

Her kan du bruke fantastien......tenkt deg om du har lys på noe nytt....nye sko....kom å selg unna de gamle hos oss da.
Varene må være rene og hele. Akkurat slik du selv ønsker å kjøpe noe.





Jeg drømmer om mange biler bak låven. Du kan enten ha alt i bila eller gjøre som dette ( bildet er fra nettet) Du kan tjene deg litt penger samtidig som du koser deg her på Ersgard. Vi har åpent galleri, restaurant/cafe, åpen bruktbutikk, loppiser og mange ande aktiviteter.


Send meg en mail på allofirina@gmail.com  eller ta kontakt på 47655131 SNART.....i dag!! og meld deg på bakluke loppis. 

Vi har åpent fra 11-16 søndag den 14 juni. 


Del gjerne blogginnlegget med venner om du syns at dette hadde vært noe!!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online