onsdag 12. februar 2014

Konkurranse !! Vinn WoW bein eller gaverkort på 1000 kr


Heisann alle flotte. Skulle kungjøre en konkurranse på søndag, men jeg har VIRKELIG vært i dårlig form :)Pluss det har skjedd noe veldig spennende. Det skal jeg fortelle senere :)

Du kan vinne et sett WoW bein til 2100 kr ELLER et gavekort på 1000 kr om du gjør følgende.

1 lodd om du # tagger IrinaStyle by all of Irina med noe du har kjøpt, har tatt bilde av som du ønsker deg, tatt bilder på låven eller dette bildet.

1 lodd om du går inn på facebook siden vår og deler konkurranse stausen på din facebook side. Facebook siden vår er HER

1 lodd om du linker til bloggen mi www.allofirina.no på din egen blogg.

Så totalt kan dere ta 3 lodd.

Husk å like siden og legg deg til som følger på instagram :)

Jeg kan se kommentarene dere legger igjen, men kan ikke poste dem pga av glemt passord. Så det beste er at dere kommenterer det på statusen på fb siden til IrinaStyle by all of irina. 



En annen STOOOOOOR HERLIG nyhet bordbeina er kommet frem. Og de er noe av det råååååeste jeg har sett interiørmessig !!!

Det er kun 7 stk jeg har så her må dere haste dere med å bestille. Skal ta mer mål og skrive et innlegg om info til alle tre typer bein som vi har.


Her kan dere bruke gamle planker som bordplater, gamle dører, gammelt slitt bordplate eller kjøper dere bordplate som de selger på bla Home & Cottage.
Du skur beina rett inn i bordplata. Irina får det også til!!! Og det er et mirakel.

Garantert et bord som ikke naboen har om du liker unik stil som ikke alle har.


Ps :) Ønsker du å bestille bein eller mer info om dem send meg en mail på

                                allofirina@gmail.com

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online