fredag 21. februar 2014

Hvem er du?



Heisann & Hoppsann alle dere gode <3



Tusen takk til alle dere som ble med på giveaway´n vi hadde. Nå er det trukket en vinner og to trøstepremier. Dere kan se hvem det ble på fb og instagram :)
Har jo egentlig lyst å gi alle som delte linkene en gave. Så derfor har jeg bestemt meg for å gi alle som var med, 500 kr rabatt på settet med wowbein :)


Også alle som liker IrinaStyle by all of Irina på FACEBOOK,INSTAGRAM og BLOGG får samme rabatten. Og selfølgelig alle som kommer innom låven SØNDAG 23 FEBRUAR KL 12-15 får dette tilbudet. Dette varer ut søndagen !!


Jeg får mange spørsmål angående wowbeina selv om jeg tror jeg har skrevet alt, så får jeg samme spørsmålene om og om igjen :) Så skal prøve å gi dere masse info nå.
Er det noe annet dere føler ikke kom fra så si i fra!
Vi har to typer salongbord bein. Disse svulstige rokkokkoaktige beina og en mer kalssisk type til spisebord.


Det ene paret er tynnere og litt mer svulstig i formen. Og ser slik ut på siden.


Her er de tykke, begge to festes med tre skruer i hvert bein, utrolig enkelt. Det er nesten umulig å få riper i dem ved normal bruk. Jeg har hatt mine i 5-6 år og fremdeles er det ikke en eneste ripe å se til. De er laget av et stoff som heter polykarbonat og som er eksepsjonell holdbar.

Ikke noe problem å ta seg en hyrdestund eller 100 om lysten kommer over deg :)
Siden de er så sterke, kan du godt bruke dem som bordbein eller sofa bein :) Ja, de kan brukes på alle slags møbler :)



                                                      Tykke WoW bein

  • 36 cm høye
  • 8 cm tykke nederst
  • 12 cm tykke øverst
  • Koster kr 2300 kr
  • Passer perfekt å bruke på store, grove og tykke bordplater :)
  • Helt ypperlig å bruke på sjeslonger, sofaer, skap mm


                                                                    Tynne WoW bein

  • 37 cm høye
  • 4,5 cm i bredde nederst
  • 10 cm i bredde øverst.
  • Passer perfekt å bruke til de som liker svulstige former som rokokko og barock.
  • Passer perfekt å bruke som bordbein,skapbein,stolbein og til å lage kule hyller med.


Her ser dere de tynne beina skrudd på ei kiste. Det tar ca 10 minutter, så et nytt unikt møbel på noen få minutter.

Tykke bein ble brukt til til dette bordet. Det er smak og behag hvilken man foretrekker. Av og til er tynne min favoritt og av og til er det de tynne :)

Du må stille deg spørsmålet; Hva passer best hjemme hos meg?

Her skrudde vi beina rett på ei bordplate. Vi sagde av beina til et bord som hadde stått ute og fått ødelagt bordbein pga fuktighet.
Som regel når vi lager bordplate av paller eller bordplater snekrer vi sammen 4 tykke plater til en "kasse"


Tynne bein ble brukt til dette skapet som forøvrig er mitt favoritt IrinaStyle by all of irina design :) Det ble kjøpt av en flink kunstner for mange år siden ;)


Så kommer vi til min nye favoritt. Disse beina tegnet jeg etter mitt kjære spisebord som vi har hatt i 15 år. Og de er det råååååeste jeg har sett. Mye bedre in real life enn på bilder.
Alle som var innom stoppet ved bordet og sa WOOOOWWWW.
Beina er tykkere enn de ser ut på bildene.


                                                  WoW bein til Spisebord

  • Laget av polykarbonat så tåler mye
  • 74,5 cm høye
  • 6 cm i diameter på det smaleste partiet og ca 8,5-10 cm i diameter på det tykkeste.
  • Plattformen der man setter inn skruene er 14x14 cm og skruehullene er 8 millimeter.
  • 4 skruehull i hvert bein
  • Ett sett med 4 bein koster 4500 kr.
  • Passer ypperlig å bruke som bordbein, lage konsoller, skjenker eller lage bademøbel
For mer tips og råd om hva og hvordan man bruker dem se HER

                                                         
                                                     Hvem liker wow bein :)

  • Du ønsker deg noe unikt, noe ikke andre har! Du har en personlig interiørstil og følger hjerte ditt.
  • Du liker det klassiske og tidløse. Du elsker de fine lyskronene dine, rokokko møblene du har arvet eller fått. Du liker persiske tepper og et hjem som ser glamorøst og som har en hint/oser av luksus.
  • Du elsker god design. Og ser på det som en investering og har allerede flere designer godbiter, kanskje tom fra KARTELL. Du har eller ønsker deg Ghoststolene, se HER og kanskje også Bourgie lampada se HER. 
  • Du liker kontraster og får ikke nok av det. 
  • Du er den som blir fort lei av et møbel, etter noen måneder/år med samme bord ønsker du deg noe nytt. Da skrur du av beina og lager deg et skap, en stol, en sofa, en hyller, en tv-benke eller noe annet unikt. Når du blir lei av det så gjør du det samme om igjen.
  • Du elsker redesign og elsker muligheten av å bytte uten å kaste.
  • De traff deg i hjerte, du forelsket deg i dem <3
HVEM ER DU, AV DISSE TYPENE?

Jeg er alle typene, jeg har hatt mine i mange år og går aldri lei. Jeg elsker min personlige stil og jeg elsker at folk sier wow når de kom hjem til meg :)

Vet du av flere grunner så kommenter gjerne ( får ikke til å legge dem ut, men ser dem )


Har du lyst å se dem IRL, få litt interiørinspirasjon eller  kjøpe ett sett og få 500 kr i rabatt så er du hjertelig velkommen søndag 23 februar kl 12-15.

Veibeskrivelse finner du HER.

Følg oss gjerne på Facebook se HER
Følg oss gjerne på Instagram IrinaStylebyallofIrina

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online