fredag 27. september 2013

Tilbakeblikk i stua .... syns det var fiiiint :)


Tilbakeblikk, sommeren 2010



Prøver å rydde i bildene mine. Og da kommer jeg over mange bilder....OMG jeg har virkelig hatt alle stiler. Husker noen av mine gamle bloggvenner når jeg hadde det slik?


Husker jeg var så glad i den kista, at da jeg skiftet stil gråt jeg en skvett da jeg solgte den :) Så glad i disse kistene mine. Og jeg har faktisk flere kister som ligner på denne, faktisk finere. De er ikke fullt så slitt...slitt men ikke så mye som denne.


Disse som ligner på denne selger jeg for 1000 kr, men skal ha kister fra 250 kr og oppover. Har også satt ned en del andre varer. Får se om jeg vinner å sette ned prisen på flere ting. Gikk opp for meg at vi ikke har så mye tilbud og alle har hatt sommersalg.


Siden vi er stengt om sommeren blir det et aldri så lite høstsalg :) Begynner iallfall å sette ned varer å satser på at jeg har alt klart til neste helg. Skal på russereunion i år også ...20 år side :)



Det var like hyggelig som det bruker forrige søndag, og jeg satser på at det kommer like mange....om ikke flere kjempehyggelig kunder :) Ups, glemte at vi skal ha et lite uhøytydelig lagersalg.... vi kommer ikke inn, så kom gjerne å kikk å by det du ønsker på det du ønsker...så blir vi kanskje enig :) Har bla et retrokaffebord til 300 kr. Vi har også retroskap og spisestue. Vi fikk en dobbeltseng og to nattbord i furu. Blir flott å male. Selges for 350 kr. Noen som flytter på hybel.
Vi bare åpner om det er noen som vil kikke og så skal vi ha et orntlig lagersalg senere.


Vi ønsker deg hjertelig V E L K O M M E N søndag den 29 september kl 12- 14.

Vi spanderer hjemmelaget eplekake og kaffe :)

Se HER så finner du frem om dere ikke finner så ring meg på
 47 65 51 31. Sjekk kartet først er dere snille....av og til får jeg ikke tid til å ta telefonen.


Kjempeklem til alle og enhver som leser bloggen min :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online