fredag 18. oktober 2013

Rustikk, glam og herlig interiør




Skal vise dere et bildeskred av varer vi har inne nå, men vi har flere nyheter enn dette. Samtidig er det mye vi ønsker å kvitte oss med. Skal gi bort noen møbler og selge andre billig på søndag. Legger ut bilder av noe vi skal gi bort og selg på salg i morgen. Gå gjerne inn på fb å lik gjerne siden vår HER Der legger jeg ut flere bilder og mer info om låven.


Send meg en mail på allofirina@gmail.com eller txt på 476 551 31 om det er noe du lurer på angående pris ol.Vi sender gjerne. 

Dere kan også finne oss på INSTAGRAM under IRINASTYLEBYALLOFIRINA




VI hår åpent søndag 20 oktober kl 12- 14

Det er kjempeenkelt å finne frem. Sjekk HER for veibeskrivelse. Og så er det en kjempefin søndagstur med kjæresten,venner eller familien....sier kunder.

Vi har dessverre ikke bankterminal, men vi har koselig atmosfære.
Det er faktisk en gammel låve fra 1850, så vi har et lokale som ikke er så varmt, utejakke er lurt, men så har vi også et koslig rom der det alltid er godt og varmt. Det er det rommet dere ser på disse bildene. Her servere vi alltid gratis kaffe og kake, men vi har også varer inne på selve "høyloftet"


Og som jeg har sagt før, til alle stiler :)
Jeg gleder meg alltid til søndager for det kommer alltid hyggelige mennesker. Så <3 velkommen
















Ha en gooood helg.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online