fredag 25. oktober 2013

I just love it


Dette skapet syns jeg er såååå fint, det har rette patina og fargen. Hjernen mitt går på høygang ...hvor kunne jeg satt det her hjemme?!
Enda står det på låven og koster 2900 kr. Det kom inn forrige lørdag og mange kikket på det søndag.


Det er mye plass i det både til sengklær eller servise. Og så to store skuffer :)
 Et flott skap med andre ord.


Nydelig bord med blått understell men med herlig slitt plate. Tilbud på kart 700



Fin gammel stol som er meget god å sitte i. Vi har åpent på

 LÅVEN SØNDAG 27 OKTOBER KL 12-14.

Og vi servere som vanlig kaffe/te og kake. Tok med noen bilder av hvordan vi bruker å ha det på en vanlig låvedag. Og jeg må bare si !!


Det er innmari koselig at folk har med seg hele familien for å besøke oss  :) Vi har testoronsofa, der kan menn blir parkert til å drikke kake og spise hjemmelaget kaker mens de prater med hverandre eller ser i avisa. Vi har lekehjørne inne der barn kan leke og lekeplass utenfor på gården.


Folk kommer alltid så blide og hyggelig. Og det er utrolig mange flotte historie jeg har fått høre og fått deltatt i. Så mange spennende utrolig dyktige mennesker finner veien innom. Fra unge førstegangsboende på 16 år, til oldemødre på 90 år kommer innom !!


Utrolig morsomt og jeg får nok aldri til å forklare mine lesere HVOR MYE JEG SETTER PRIS PÅ ALLE SOM KOMMER INNOM :) eller leser bloggen min.

Jeg GLEDER meg stort til hver søndag og bare til å planlegge hva jeg skal bake til dere som stikker innom er morsomt.



Veibeskrivelse finner dere HER. Og er det noe dere lurer på så send meg en mail på allofirina@gmail.com eller 47655131

Velkommen til en hyggelig familie eller egentid på låven søndag kl 12- 14 og vi har dessverre ikke kortautomat.

PS Husk å sette av søndag den 10 november til vårt populære NOVEMBER MARKED. Da er gårdene på route 26 åpen og det er et mylder av aktiviteter og tilbud for hele familien. Åpent bakeri, loppemarked, håndverksmarked, dyrekos, åpne butikker ol. Sjekk HER så kan dere se fra i fjor. Kommer FB arrangement i løpet av helga :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online