fredag 20. september 2013

Har alt?



Heisann alle fiiiiine og positive :)

Håper dere har det bra! Forrige lørdag var linselusa i avisa igjen, men denne gangen sammen med mange av de andre flotte dame langs route 26. Dere har hørt om sommertråkket og novembermarkedet. Den 8 november må dere sette av søndagen for en fantastisk familiedag.


Sjekk gjerne ut artikkelen i avisa HER. Mange flotte bilder! Kommer noen bilder som jeg knipset med iPhone i dag, så kvaliteten er ikke det beste, men dere ser iallfall litt av det vi har. Forrige søndag fant jeg ut av vi skulle ha litt SALG for å få plass til de nye varene som enda er på lageret :) 

Siden vi holdt stengt i tre måneder så virker det som dere har glemt at vi igjen har åpent :)  Det bruker å være mye folk, men været har vært så flott i det siste at jeg skjønner at det har fristet å være ut på tur ut i naturen, men vi er ikke en vanlig butikk, her er det nesten mer å se ute enn inne. Vi ligger flott til på vakre ERSGARD som ligger i naturskjønne omgivelser.



Husk at passer ikke søndager så kan dere ringe meg for en drop-inn når det måtte passe dere og jeg har mulighet. Vi selger en del serviser.Og det skjønner jeg, det er jo supersjarmerende å ha et gammelt servise som ikke mange har. Og noen har kanskje arvegods og mangler en tallerken eller to. Og det kan dere plutselig finne her, vi har stoooort utvalg i Figgjo, Porsgrunn, Hadeland, Gustavberg, Bavaria mm.....

Og vi har blått og hvitt, romantisk, retro, moderne mm...


Vi nar norsk, svensk, engelsk, kinesisk mm....


Flotte gamle kasser er kjempepopulært som bladholdere, vedkasse, sysakerkasse, pyntekasse mm
Vi har med hjul og uten hjul.


 Liker dette lille kjærestebordet, passer perfekt i en liten leilighet :) Eller i et stort hus i en entre.


Vi har til de som liker det hvitt og delikat, som liker retro, som liker farger mm.


Vet ikke hva det er med meg og etasjefat og gull rammer... ja det digger jeg. I alle varianter, denne er av metall og tung. Satte den bare foran et skilt.


Så er det lampene........hva liker Irina? Lamper..... og leter du etter en spesiell lampe eller to, da kan du være sikker på at vi har dem, MEN vi har også lyskroner, industrilamper, retrolamper mm


 Jeg burde ikke begynne med bord...får vi har mange unike ... dette var et "ostebord"...eller vel egentlig ikke noe bord. Stativ er vel mer det rette ordet. Det var et skrått bord, man satte osten på høyre side, den siden var høyer slik at "ostesafta" kunne renne ned. Vi kappet det slik at det ble et bord. Noen andre som har et slikt?


Hva med å fylle saft på gamle saftflasker der det står høst 1973.... en fiiiiin årgang. knis*


Love urner....... det vet dere <3


Et spesielt og veldig rustikk speil.



Ikke er vi dyre, men har noen dyr på veggene...eller gevir.


Skoleplansjer, kart, skolepult og stoler......



Hva med å ringe fortiden. Sånn telefon hadde vi da jeg var liten. Eller jeg ønsket meg en rød. Vi hadde bare en grå og kjedelig.




Og trodde dere ikke at jeg fikk besøk av en blogger i dag. Og hun kom helt fra Valdres. Det er jo bare supert. Sjekk ut bloggen henne HER.

Og som sagt så har vi åpent denne SØNDAGEN DEN 22 SEPTEMBER KL 12- 14. Vi har barneparkering og manneparkering. Barna har lekerom inne på låven og en stoooor kul rund disse ((barnas egne ord ) ute. Mannen parkerer du i en av våre sofaer, med en kopp kaffe, kake og en avis. Og vi spanderer !
Veibeskrivelse HER

Vi har dessverre ikke kortterminal.

Dere er hjertelig velkommen :) Lik oss gjerne på fb HER.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online