fredag 6. september 2013

Boligstylingsbilder og interiørvarer :)




Heisann :) Måtte vise dere et bildeskred av varer som vi har på låven. Vi har som dere ser noe for ennhver smake, stil og personlighet. Bildene er fra en boligstyling, men det meste dere ser er til salgs. Ikke kartell stolene/ lampene.


Rådyrshode kr 1400, bord med illeggsplater  1200 og diverse på bordet.(Husker ikke pris)

Vi har åpent søndag 8 september kl 12- 14. Masse fine "nye" varer. HER er veibeskrivelsen. Jeg spandere kaffe og deilig kake inne eller ute på vakre ERSGARD. Været blir herlig. Søndagene på låven er alltid koselig for gjester ( kaller kundene mine gjester ) og  meg :)


Gammelt norgestkart 1000 kr, stor retro skrivepult 300 kr


Usaputer kr 250 og trommebord 380 kr


Skolestol i bakgrunnen 150 kr og arbeidsbenk/snekkerbenk 800 kr




Stor krystallskål 400 kr


Veldig gammel kiste i brunt skinn. Står produsentnavn inne, men husker ikke hva nå. Kr 1200


Paljettpute kr 150 bestemorpute, uglepute ( husker ikke pris 300-350 kr, tror jeg)



Nydelig gammel industrisjenk. Ikke bestemt meg om jeg selge den.


 Ulvepute kr 150 kr


Stilig retrosofa i nydelig midtnattsblå farge kr 2000

Elsker kistebord, de tar mindre plass, men har mye plass til blad,pledd og puter. Plassbesparende i en liten stue eller hytte.



Geiteskinn kr 900


Retro bladkurv 200 kr.

Og selfølgelig har vi masse masse annet. Lageret er fullt og vi burde flytte ut flere vårer. Jeg "LÅVER" dere en herlig dag på LÅVEN.

Ta med naboene, kolleger eller venner og kom på en koslig søndagtur. Det går fint an å ha med barn siden vi har leker inne og ute.Og menn liker seg faktisk også her. De kan gå på oppdagelsferd å kjenne igjen ting som besteforeldre eller de selv hadde som barn. Vi har søndagsaviser så han kan kroe seg oppi en sofa eller sitte på en utebenk å lese avis og spise kaffe og drikke kaffe som vi spanderer.Og DU kan går rundt på skattejakt uten å stresse.

                       
                                                    Hjertelig velkommen :) 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online