mandag 3. juni 2013

Sommertråkket på route 26 :



Søndag 9 juni kl 11- 16 blir det årets sommertråkk.

En fantastisk familiedag for store og små. Her er det aktiviteter for hele familien og i alle aldersklasser :)
Dyrekos, deilig hjemmelaget lunsj, kjøp av brød og kaker, gallerirunde, på låven hos meg, kjøp av garn osv.....
Se på hjemmesiden våres Route 26 HER.




 Jeg skrev litt om alle gården i fjor og dere kan gå inn på linkene så kan dere se hvor dere vil være, eller om dere skal rekke over alle :) Greien er at man kan sykle, men dere er hjertelig velkommen til å kjøre også :)


Det er 9 destinasjoner og det vil stå en sykkel langs route26. Fylkesvei 26, som altså markerer hvor gården er.




 Vi på Ersgard har åpent gårdskaffe, med deilig hjemmelaget mat og kaker.Og på låven har vi masse fine nye og gamle varer.

Og jeg skal ha et garasjesalg/loppissalg på lageret mitt. Skikkelig lagersalg/loppissalg!!
Så kom og gjøre noen kupp!!


Litt bilder fra fjorårets sommertråkk.


 Om ERSGARD skrev jeg dette HER







Monica er første gården på route 26. De kaller gården Fanstasigården om dem skrev jeg dette HER.


Eidums gårdsbakeri er gård nr 2 og om dem skrev jeg dette HER. Må bare si at de har fantstisk brødvarer. Og de har åpent hver tirsdag og fredag :)


Om Østri søndre skrev jeg dette HER.


Om Oddrunds atlier skrev jeg dette HER




 Om Øfsti mellom skrev jeg dette HER




Om Hegra stasjon og Fryd og pryd/ Maitov skrev jeg dette HER




Håper mange kommer innom oss slik at vi får visst frem hva vi står for. Jeg kan love dere fantastisk fine  attraksjoner langs route 26.

Håper vi får se deg :) For dere er alle hjertlig velkommen. For vår fb invitasjon sjekke her :)



Lik gjerne irinaStyle by all of irina HER 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online