torsdag 6. juni 2013

Kuuuleste Blomingville lampen :)



Denne lampa er bare sååååå kul, fikk akkurat for meg at jeg burde ta med to hjem som kan være nattbordslampene våres.Ikke les dette DM!! Og ikke bli sur!

Jeg digger den. Gull og kobber er virkelig på vei til å bli STORE interiørfarger denne høsten :)



Alle har fått med seg sommertråkket denne søndagen? Da har vi på låven åpent kl 11- 16.
I tillegg til mange kuuuuuule varer :) Må jo skrive det, da jeg bare kjøper det jeg selv liker, og alle vet at min smak er kul.
OG FØR SØNDAG KOMMER DET NOEN SNILLINGER MED VARER TIL OSS, HELT FRA SVERIGE :) EKSOTISKE FIIIIIINE SVERIGE.
OG DE VARENE HAR JEG LYST Å SMUGLE MED MEG HJEM.....SÅ FINE ER DE!! ONE OF A KIND!

WOW, litt gammel irina sarkasme i bloggen... jeg er ikke spydig sarkastisk og ironisk blogg lenger...sukk* savner alle de kommenterane jeg fikk der jeg fikk kjeft fordi ikke alle tok min sarkasme :)
Pliiis ikke ta det personlig :p
Det er flere som savner gamle Irina bloggstil..og mellom oss sagt, jeg savner også det, men jeg var ung da, nå er jeg over 40 år og er pasjonistblogger :)

Ja, ja....skal vi se..........rotet meg bort.....vi gamle gjør det.

Husk, LÅVEN søndag kl 11- 16 !! Mange, mange flotte tilbud og et lite loppis i garasjen min :)
På søndag kan du få denne lampa til 500 kr, vanlig pris (hmmm husker ikke, tror det er 800)

HER er veibeskrivelse.

Ser DEG?

Og du, stoooor klem :)

1 kommentar:

Dronninghuset sa...

hei Irina,
du er festlig...

kunne tenkt meg ta en tur på Låven. ser flott ut der. får se om jeg får det til på søndag, men sannsynligvis blir det vanskelig den dagen pga andre ting på programmet.

ha en flotters dag, Irina.
nyt sola.
hilsen fra TOVE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online