tirsdag 25. juni 2013

Limited edition i wow bein


Wowbein som vi selger er veldig populære og nå får vi igjen fra midten av august. Vi har allerede mange som har skrevet seg opp på venteliste.


Så er du interessert må dere sende meg en mail å bestille til allofirina@gmail.com og merk mailen med WoW bein bestilles !



Du kan bruke dem til å lage ditt unika møbel som bare du har ! De er så sterke at du kan lage deg din egen sofa også :)De vi har bestilt er blanke tykke og blanke tynne. Siden de har blitt dyrere i innkjøp må vi dessverre gå opp i pris. De tynne vil koste 2100 og de tykke vil koste 2400.



Om dere bestiller før juni måned tom søndag får dere den gamle prisen på begge type bein. Altså 2000 kr for 4 stk.
Dere må sende meg en mail, der jeg MÅ bekrefter bestillingen.



VI TOK INN ETT SETT GRÅSVARTE, BLÅ OG ROSA SIST GANG VI  BESTILTE. JEG VILLE HA NOE VEEEEEEELDIG UNIK.
Jeg har vel ikke helt vært der, at jeg har hatt mulighet til å tenke på det en gang.
Jeg vet bare at de hadde vært knall til noe spesielt, særlig de gåsvarte ser veldig eksklusivt ut... tenke tenke...med en svart bordplate malt i 90 glans bengalack...tidløst, klassisk og eksklusivt.




Leste en plass, at blått er de fleste nordmenns favorittarge :) Så her, har du muligheten til å ha noe helt eget.
De svarte selges for 2500 kr og d blå for 2000 kr. Førstemann til mølla prinsippet som gjelder her.

Ha en kjempefiiiiiiiin dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online