torsdag 13. desember 2012

Leter du etter julestemning ?



Hei og Håååååå :)


Så lette det er å ikke blogge når det går noen uker... tenker hver dag. I morgen skal jeg ta litt bilder og så kan jeg blogge. Så kommer dagen og jeg tenker... I MORGEN er en bedre dag.

Lite er gjort på julefronten også :))

Men har du  ikke bakt syv sorter eller kjøpt alle julegavene, eller kjøpt juletre kan vi kanskje hjelpe deg :))) Fire av gårdene langs route 26 er åpent. Eidums gårdsbakeri selger all slags type brød, julebrød og kaker. HER

Hun servere pæredrikk og kaffe rundt bålet.

Så er det oss på ERSGARD . På låven skal vi ha masse fine tilbud siden det er julemarked.Salg på julepynt. Vi server gløgg, pepperkake og rundt bålet.  I gammelstua fyrer vi opp så det blir varm og trivelig for alle. Der er det mulighet å få kjøpe seg kaffe og vafler.

Ute på gården kommer verdens triveligeste juletreselger til å stå. De selger nydelig edelgran fra nord trøndelag til en rimelig pris. I tillegg kjører de det hjem til dere om dere bor Trondheim - Levanger GRATIS (Tror jeg ... vet det er Trondheim men vet ikke hvor langt opp )

Jeg har bestilt et Donald Duck tre hjem på døra den 22 desember. Og det skulle de fikse. Jeg betaler kun 350 for det !! HER er facebooksiden deres.


Oddrun har åpent på Atlier sitt og hun stillt ut sine fine bilder. Hun selger også strikkeprodukter og garn. HER

I Hegra har Fryd og Pryd åpent med kunst, klær og masse mer.

Så om dere ønsker en trivelig førjulsstund sammen med familien uten å føle stress og skyld for at du må handle osv så ta med deg venner og kom.  Mannen kan drikke gløgg og barna kan grille marsmellow Del gjerne arrangementet på fb også :) HER er det,


Ha en HERLIG kveld :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online