onsdag 18. desember 2013

Juletre, juletre, fjorårets og Ersgard sitt :)


Heisann & Hoppsann


Har dere kjøpt juletre? Hvis ikke så kan dere bestille å få det levert på døra hos verdens beste juletre selgere. I fjor hadde vi det vakreste juletreet ever.


Donald Duck tre, fordi det bestilte jeg. Jeg elsker Amerikanske juletradisjoner, dekor...ja alle amerikanske høytidet. Over the top, just like me.


Juletree drysset ikke og det var grønt og flott. Fikk så mye skryt, så mye at mora mi som eier gård og har tusenvis av tre, kjøpte ett i år. Første gangen hun har kjøpt.


  Ups, et lite bordbildet fra fjorårets bord.


Jeg har allerede pyntet flere juletre i år. For andre, men søndag skal jeg pynte vårt eget. Bruker å gjøre det lille julaften, men et av mine fiiiine tantebarnet kommer så tenkte hun kunne være med pynte det.


Dette treet står på konferanserommet til ERSGARD, der jeg har låven. Også fra de samme juletre selgerne våre.



Sjekk HER for juletre. Har dere kjøpt i år så tenk fremover til neste år. Trær opp til 2 meter koster 350 kr, litt mer for høyere. Utkjøring koster 40 kr.

Jeg har faktisk flere blogginnlegg klar...det er jo et mirakel. Følg med, jeg har oppdatert den ULTIMATE kalkunoppskriften til å bli MER ULTIMAT.

Ha en fin kveld :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online