fredag 5. februar 2010

As Harry as it gets ;)

Det er noe dere burde vite, at det å være Harry, ikke er verken lett eller billig :)



Jeg bare elsker cowboy boots. Jeg får flashbacks til mine glansdager. Da Irina enda var pen, og tynn. Holdningen bare retter seg opp. Man blir sterkere og rakere i ryggen.
Det var ingen pyser som ble cowgirl....bare så det er sagt :)




Bor du i nærheten av Trondheim ? Elsker du sko ?? Herlige spesielle sko med utrolig bra kvalitet, og som det ikke finnes 13 av dusinet på ?







Ja, da er det bare å ta turen innom Bello . Her kan du sjekke ut utvalget i butikken, og nettbutikken.
Nå er det fire priser på salgs varene. 198, 250, 500 og 750 kr. Så her kan du spare inn masse.
Jeg liker å se hva jeg sparer inn, og ikke hva jeg bruker.
På disse to skoene som ble med hjem sparte jeg 5000 kr. Men så bruker jeg ikke å shoppe så mye, men når jeg gjør det............




Men så har jeg ALDRI, da mener jeg ALDRI funnet billige ting :(
Disse nydelige Italienske skoene i verdens beste skinn, er bare så super kule. De koster nå 750 kr, normalpris er 3798 kr !!!
Jepp. Det er inn å være Harry !!

Jeg har selv eid og jobbet i eksklusive butikker. Så jeg vil heller ha ett par dyre sko enn 6 par på økonomisko.( Ikke bli sur, det er min blogg å jeg skriver min mening :)
Det har blitt viktigere med kvalitet kontra kvantitet....det har kommet med aldere.
Men siden jeg ikke er i jobb enda så har jeg ikke råd til å kjøpe sko til nesten 4000 kr.
Men jeg er god på SALG.




Ett lite tips før du drar å kjøper dyre salgsobjekter, om det så er interiør eller mote. Jeg satt meg inn i hva som kommer for fullt i skomoten. Jeg kikket på nettbutikker som selger sko, på sidene til anerkjente moteblad for å se hva årets nyheter er.
Jeg fant ut at nagler er på vei inn som aldri før.
Det begynte forsiktig i 2009, og når de store høydene i år.
Gråfarger på støvletter og klær går inn i stedenfor svart.(Som alltid vil være populært)
Skal jeg bruke 750 kr på ett par, vil jeg at de skoen skal være like aktuell neste år.
Nå kjøper jeg ikke bare for å kjøpe hvis jeg ser at "denne" skoen er like aktuell neste år. Jeg må lik tingen...treffe meg i hjerte !!
Og det gjorde disse...kjærlighet fra første blikk !! Men så står det Irina på de.
Det andre paret er svarte "hverdagsstøvletter" like aktuelt i år som i fjor.
Nå er det inn å være Harry, nagler, dødningshoder og lærsmykke !! Hvis den stilen kalles Harry...og det ble den da jeg var tenåring.
Da vil jeg være det !!
Jeg kan ikke si at jeg ville ha kalt stilen min Harry før noen nevnte det her. Jeg har heller kalt den typete....ja typete og tøff.
Men hvis noen kaller den Harry er det også kult !!




Så over til noe heeeeelt annet. Jeg har ei frøken på 10 som skal bli fotograf !! JIIPPII !!
Siden jeg skal lage meg ett nytt profilbildet er det supert.
Hun er kjempeflink, nå skal det sier at jeg IKKE er fotogen i det hele tatt.
Tenåringen sa det på denne måten.
"Mamma unnskyld at æ må si det her, men du sjer støgg ut på bilda....for egentli e du itj så værst !"
Æææhh takk da !!





Har vært slapp ett par uker nå, så jeg har ikke kommentert hos noen. Ikke har jeg fått sendt gavene til de som vant.
Men jeg lover at jeg skal gjøre det denne uken. Pluss at bilder av verdens vakreste kjøkken kommer også i løpet av uken.
Jeg setter pris på alle og enhver som leser bloggen min med raushet og glede. Tusen takk til dere, og ha en riktig god helg !!


Alle bildene er tatt av E på ti år. Og egentelig liker jeg ikke å se meg selv på bilder, men jeg syns hun var så flink og fikk til ett par "ok bilder" av meg.....og det er ikke lett :)

11 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

Så flotte støvletter!!! Glad jeg ikke bor så nære Bello egentlig,for det har jeg ikke hatt råd til,men i den store Boots perioden på 90 tallet var jeg ofte der ;o)
Flotte bilder tatt av arvingen , synes det siste var absolutt flottest ;o)))

Ha en flott helg, her blir det dameparty i morgen så det blir nok en veeeldig rolig søndag ;o)

Anonym sa...

Hei ;) Man er ikke tenåring når man er 10 ... men mulig du skrev det som et ordspill? ;)

Hvis jenta de prøver å kutte ut blitzen og heller ha masse ekstern belysning (prøv utebilder uten blitz), så blir sikkert den "ufotogene" også pen!! Ellers var ikke bildene så ille, da, synes du ser nydelig ut på det siste bildet.

Unknown sa...

likte støvlettene dine, og ikke harry om man blander de med riktige klær!! viktig og tilfredstille seg selv forran alle andre,stil det....

MyC design sa...

Hei Irina.
Det er så gøy å lese bloggen din. Artig og se at det går så bra med bloggingen, og at det fører til nye muligheter. Det inspirerer meg som er ny her inne.
Ellers er jeg enig med deg at Bello er en herlig butikk. Bedre med et par gode sko, enn ti fra Europris :0)
Fra det ene til det andre: Har søkt litt på nettet for å finne prisen på de blanke kartell stolene du har. Men jeg finner ingen pris. I Brasil koster de 4000 kr stk. Er det samme prisen i Norge?
Savner forresten butikken din på Stjørdal. GOD HELG!

Datt sa...

*Sukk* sko, jeg får aldri nok! Stilige! :D

-Kamilla- sa...

Så flott med en egen fotograf i familien ;0) Har du ekstern blits som kan vippes?? Vipp den opp mot taket, det skaper et mykere lys. Eller øk belysningen rundt ved hjelp av lamper og lign. Naturlig lys som faller inn av vindu kan også være til hjelp. Sitt litt unna vinduet så det ikke blir så hardt lys. Jeg syns det siste bildet var pent! Kos dere videre! *Klem* -Kamilla-

irina sa...

Anonym ;) Skjønte ikke hva du mente...men nå skjønner jeg det !!
Sønnen min på 15 år er tenåringen...du følger kanskje ikke bloggen min så du vet det ;)
Ja jeg bruker manuel å kan litt...gått på kurs...men datteren min på 10 bruker auto....

Men takk for råd.
God helg..og takk for skryt på det siste bildet...ser rundere i fjeste enn jeg er :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
M sa...

Hei snupp!
Du er så skjønn!
Og tenk å ha en fotografspire i huset, hun har jo nok av stilleben å øve seg på, når du liker å lage nye hele tiden!
Takk for skotips, jeg trenger det sårt. Hadde jeg svømt i penger, hadde jeg hyret deg som personal shopper for en dag. Da hadde jeg sikkert kommet hjem litt mer vågal enn jeg hadde hatt godt av, men GUUU kor gøy vi hadde hatt det!
Jeg er så enig med deg om kvalitet. Jeg shopper også nedsatte varer, da føler jeg at jeg har gjort et skikkelig kupp, men prøver å heller ha noen ting jeg liker enn tusen ting fordi "de var billig".
Jeg holdt på å le meg i hel da du sa; "ikke bli sur, det er min blogg" hihihihihihih!!!!
Kjempebra!
Klem,M

Trine sa...

Koser meg skikkelig med å lese bloggen din Irina, synes du har en så veldig "levende" måte å skrive på!

Anka sa...

Jeg er FOR harry! (Alt med måte da) Men jeg syns harry kan være veldig bra, dessuten syns jeg de som tør å være litt harry også tør å vise hvem dem er uten å være redd for det! Så JA til harry:-D Ellers så må jeg si at disse bildene er jo kjmpe bra til å være ei på ti! Klapp på skulderen;) Håper du har hatt en fin helg og så ønsker jeg deg en god start på uka.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online