tirsdag 2. februar 2010

All of Irina skal bli en brand !!

Sky is the limit er det ett ordtak som sier.....og jeg liker det.
Det betyr at DET ER KUN DEG selv som setter standard og mål for hvor du vil gå.


Det siste 6 månedene har det gått bra med All of Irina konseptet. Bloggen har medført at jeg har fått prøvd meg på ting jeg ellers ikke ville hatt mulighet til uten All of Irina.

I media ganske ofte, sist på lørdag. Utstilling på kunstindustrimuseumeet, profesjonell blogger osv.

Det har ført til mange komiske situasjoner,,,folk som føler de kjenner meg pga bloggen, og det at folk alltid har noe å prate med meg om ;)

Vi er en leken familie og ungene her i huset har alltid vist hva ironi er( Kanskje ikke alltid positivt å lære de det tidlig men men....

Ungene har de fått med seg All of irina. Barna mine har kommet hjem flere ganger å sagt, de sier på skola at du e kjendis mamma.

Særlig det ja sier tenåringen....samme sier jeg. Men her en dag skulle jeg spøke med minstemann.
Jeg rotta meg sammen med de andre to kaos barna.

Jeg satte meg ned med dem å fortalte dem at All of Irina hadde blitt en brand. Noen hadde kjøpt det navnet...akkurat som kaptein Sabeltann skulle All of Irina bli landskjent.

Men det som var viktig var at jeg alltid måtte tituleres som All of Irina. Altså ikke mamma eller Irina.



Så rause som mine barn er, ble de glad for det. De to som viste det var en spøk, og han som ikke viste det enda.
Ettermiddag begynte fint.

"All of irina kainn du hjælp mæ med å ha vainn i glasset ?? Aill o Irina, jeg syntes at maten var god...av og til ble det litt sånn..maaaammmaaa..nei unnskyld æ meine all of irina ? Går det foræsten greit at æ glømt mæ ??

All of Irina sa at det gikk greit men det var viktig å komme på å si All of Irina.
Ohh jooo da...det skjønte han.

Men så ble det en dotur.
" Alllllloffffffiiiiiriiinnnnaaa æ sitt på do!! kain du itj kom å hjælp mææææææ ??"
Jo selfølgelig.

Mens jeg bistår kommer det stille fra lillebror.
" Aill of irina ..æ lure på om æ kuinn få tebake mammaen min...æ e liksom meir glad i ho......det føles itj så domt å spør ho om hjelp te å tørk mæ liksom...."
All of Irina smeltet jo .....


Men det er ikke tull. Det foregår ting med All of Irina.... Det siste som skjedde var at jeg fikk kjempehjelp av denne fantastiske søte jenta til å lage meg eget domene. TUSEN TAKK !!!

allofirina.com

Jeg som er helt dum på data fikk det til med Datt sin hjelp.Gå inn på den fine bloggen hennes å se, der er det tom en "oppskrift" på det.
Og jaaa.....arbeidsdataen min kommer snart. En hvit macbook...takk været dere .


All of irina ønsker dere en fin tirsdagskveld :) hi hi....dere for ta det som det er :)

7 kommentarer:

M sa...

Halloooooo All of Irina, du får bare et glimt av M....men la gå, du vet hva det går i!
Kjempetøfft at du har fått vind i seilene via bloggen, det ønsker jeg meg også....spesielt hvis jeg mister jobben..
Skjønne unger du har, vittige!
Nå skal jeg lese ditt forrige innlegg!
Og nytt bilde har du?
Så søt du er,
klem,M

(eddas) sa...

Ja...du slår til og finner på det du:)
Ingen skal si at du er kjedelig..........
Kos deg og gleder meg til videre kapitler...
GoKlemmer fra din venn

Datt sa...

Hihi, herli historie, dere har det morsomt hjemme skjønner jeg! ;) Og det var bare hyggelig å hjelpe deg, glad det ble som det skulle! Kos deg med .com! ;)

Åpent^hus sa...

hihi. det her var jo kreativt! :) er ikke så godt å skjønne denne bloggverden. særlig ikke for småfrøa! :) ha en fin kveld All-of-mamma-Irina

Michelle Brenden sa...

Utrolig mye kreativt hær!
Blir bra når du begynner å blogge for Ciro :D Jobber selv på Ciro oppe i Bodø, så det blir bra å lese litt hær for å kunne gi litt inspirasjon til kundene.
Gleder meg ^^

mvh. Michelle :)

P a p i r L a b sa...

Herlig, herlig, herlig!
Høres mye koseligere ut å bli titulert med bloggnavn eller nick fra nettet enn hva min eldstemann kaller sin kjære mor,- fossilet ;o)
Så jeg tror jeg kommer til å fortsette som 'mamma' hjemme hos oss lol!
Ha en videre strålende dag, og si fra om du skal inn til Trondheim så kan vi finne på noe?
Det var jo en gang verdens koseligste butikk på Stjørdal men dessverre ikke lengre... litt trist ;o)

Unknown sa...

Nå har jeg lest "Fuglemannen" etter anbefaling...fytttttirakkkkkern...Dener veeeeldig mørk, grusomme detaljer, og jeg må helt ærlig si at jeg synes ikke den er så godt skrevet heller...Var i tr.heim i går sjø, og kjøpte boka for å ha lesestoff på den 3t lange hurtigbåt turen hjem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online