fredag 22. januar 2010

Velkommen inn i verdens "fineste" butikk.

Om den er anderkjent som den fineste i verden vet jeg ikke. Jeg vet bare at JEG som har reist litt, IKKE har vært innom en maken. Jeg tok noen bilder før ansatte kom å fortalte at det ikke var lov.



Jeg er jo en pyse som få :)Så dermed turde jeg ikke å snikfotografere noen heller. Men de jeg har, kan dere se. Denne butikken var bare helt sanselig vakker og ett unikum.
Jeg tror ikke det finnes en slik butikk i Norge. Og hvis noen vet av en, vil jeg gjerne vite det.



Min personlige smak er at butikkene i Norge er så homogene...hvor er mangfoldet ?? variasjoneene ?? nytenkiningene ?? trendskaperne??
Jeg er iallfall sulteforet etter en UNIK butikk som favner alt dette.




Når du kom inn var det som å komme i en eventyrskog. I taket hang det greiner med ting ...dette er en butikk du bare står på en plass å kikker deg rundt 360 grader...du vet ikke hvor øynene skal vandre....
Og når du puster er det vanskelig...du vil bare gispe etter ...mer...etter luf...inspirasjon...etter penger....




De hadde de vakreste smykkene...de vakreste møblene...de vakreste interiørtingene.....møblene....stoff....tapeter.




Sjekk dette speilet som ser ut som det er gammelt..eller er det ...hvem vet ?? Prisene i butikken var ganske høye. Men det var også varer til en billig penge. Her kjøpte jeg den vakkre julekulen som en snill anonym skal få.




Sjekk denne utstillingen. De hadde noen vakkre hengekrone vegg lampeter. Har ikke sett maken. Hverken før eller etter. Jeg tror at alle interiør interesserte, uansett stil eller interiørskole de tilhører vil finne butikken interessant...bare utstillingene var ett unikum av kreativitet.



Her ser dere lyskrone vegglampetene. Skulle ønske jeg hadde maaaange flere bilder å vise. Men jeg håper dere skjønner hvor vakker denne butikken er. Så er dere i Washington DC . Kan dere ta subway til Alexandria i Virginia. Ca en halv timers tur.Vakker liten by, med de fineste gatene og butikkene.




Det beste er at dere kan gå inn på Decorium HER. Sjekk ut folkens....
Ha en flotters helg alle og enhver. Jeg drar på "innkjøps" tur til bloggshoppen i morgen. Så følg med hva som kommer inn av "nye varer"


Store klemmer fra All of Irina :)

4 kommentarer:

Marias skriblerier sa...

WOW WOW WOW!! Den så riktig så flott ut!! Enig med deg, norske butikker har for lite variasjon, får helt krupp av de store merkevarekjedene... Klem og god helg til deg frøken snikfotograf ;) hihi

Synnøve sa...

Godt nyttår til deg også:))
Jeg har vært på bloggen din men ikke lagt igjen kommentarer.Pc min er så treg til og få opp kommentarfelte,vet ikke hvorfor.
Så morro at du skal bli proffblogger.
Tøft og male bordet rosa,men det vart kjempekult.
Ha en fin søndag

(eddas) sa...

Ja....dette ble riktig sprekt Irina....du er modig du:):)
Ha en koselig kveld snuppa...:)
goeKlemmer

Anonym sa...

Hei Irina.
Jeg er en av disse som surfer rundt på interiørbloggene uten å ha blogg selv. Bloggen din gjør meg glad. Du er bare så herlig, mikser og ordner og resultatet blir så flott. fortsett med det, du har en unik stil.

Hilsen fra Wenke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online