lørdag 31. januar 2009

Litt av hvert.

Heisann.

Her går det fremover med forskjellig prosjekter. Trur at jeg kan legge ut bilder av det i morgen

Det er forutsetning at en tingene går. Dere vet at jeg finner på masse rart...og en av tingene har jeg ikke sett noen plass.

Men jeg var ute i 2 timer for å finne den rette tingen til noe....

Så vil jeg takke for veldig mange awarder.....sikkert 50 stk.

Jeg er dypt takknemlig, og glad for hver eneste som jeg får.At dere liker bloggen min....enda er det litt rart å tenke på.

Jeg er ikke flink til å lime dem inn eller til å lage innlegg om det. Men jeg setter som sagt pris på hver enkel. Og håper ikke at jeg har fornærmet noen med å ikke lime dem inn !

Og så vil jeg si til alle som har bestemt seg for å bli med helt sikkert på bloggtreff.

Send meg en mail innen onsdag 4 februar.

Skriv bloggtreff på subjekt. Dette er veldig viktig med at jeg har det hjemme hos meg selv.
Av personlige, plassgrunner og i forhold til mat.

Håper dere forstår dette,

Iguzman@start.no

Ha en fin kveld og en produktiv søndag.

Klem

16 kommentarer:

Havfruen sa...

Du mener sikkert 4.februar! Jeg sender mail. Ha en super kveld.

Unknown sa...

Jeg føyer meg inn i din rekke når det gjelder awards o.l. Jeg er også kjempeglad for alle jeg har fått, men det ble såpass tett ei stund, at jeg ikke har limt inn alle...virker kanskje noe utakknemlig...og det er ikke meningen. Men det "florerte" ganske mange her i blogglandia ei stund...jeg får problemer med å finne ut hvem jeg skal dele ut videre alle til...
Apropo prosjektet ditt, må jeg si jeg ble en liten smule nysgjerrig!
mandag kveld inntar jeg bartebyen og st.olav , og reiser hjem til neste helg. æ grue mæ!!

Havfruen sa...

Du har rett, det er Ranheim Papirfabrikk. :-D Glemte og kommentere istad at jeg lurer fælt på du skal nå..ute i 2 timer..hm..

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Hva er det du holder på med da! Spennende å se!
Ha en fin kveld;0)

mitt hus sa...

Hei!
Svar på kommentar på bloggen min:
Jeg skjønner godt at du syntes lampen så kjent ut. For den er kjøpt hos deg;) Jeg har flere "perler" fra din tidligere butikk.

Koselig at fant veien til min beskjedne, lille blogg.

Ser du har mye fint her inne;)

Ha en fortsatt god helg.

Nina i Paradiset sa...

En liten skjærings i blogg-treff-planene....
Lone kunne opplyse her at vinterferien der oppe begnner den helgen du har treff (jeg sa jo at jeg skulle oppover en av helgene i ferien!) >Det er bare det at her starter den ikke før den 20 feb!!
Siden vi skal til Trondheim nå på manda-tirsdag (ultrald) og må opp igjen i vinterferien, kan jeg nok ikke komme på treff. Har mye å gjøre her, og litt lite overskudd, så tre turer oppover på så kort tid, makter jeg ikke...
SORRY

Klem

Anonym sa...

Hei, hei. FOR en utrolig herlig blogg du har, ble i skikkelig godt humør av å titte inn her. Hele bloggen sprudler jo. Herlig rett og slett.
Fortsatt fin kveld.

mitt hus sa...

Du har da ikke så dårlig husk som du tror. Det stemmer at jeg også har speilet av jernbanesviler;)

Det er vel det jeg er mest stolt av av alt jeg har her hjemme :D
Sammen med speilet kjøpte jeg ei lyskrone.

Et lite kartell-bord, lampen du kommenterte tidligere, ei kasse (som du hadde sko i) kjøpte jeg for å bruke som vedkasse og div. småting er noe av mine invisteringer i din gamle butikk.

Som du sikkert skjønner så var jeg MEGET stor fan av butikken din!!

Setter stor pris på ditt bloggbesøk:) Velkommen igjen!

Anonym sa...

Jada, første gangen. Har aldri sett bloggen din, jeg ramlet over den i kveld gjennom en annen blogg, men jeg husker ikke hvem det var.

Besta sa...

Venter i spenning for å se hva du har fått til nå....
klem

Klaffen sa...

Du er bare god du:) Masse klemmer

Anniche ♥ Annas Rom sa...

lAMPEN OG FUGLEN UNDER VAR RÅÅÅÅÅKULE:))) Nyt helgen min venn ,klem

GundaM sa...

Hei der, går det med prosjektene dine da..?

Ser ut til at jeg ikke blir med på bloggtreffet denne runden jeg, men kommer sterkere tilbake en annen gang.

Evami sa...

Nå blir jeg rent nysgjerig på hva du har funnet på!
Du oppkomme av fantastiske ideer...
Er det ikke kjempekjekt å bli satt pris på da!!!!

JEg må vite om det blir kveld eller dag treff jeg da,
men blir det dag,så kommr jeg nok en liten tur....

GLeder meg til å se bilder fra prosjektet ditt:) Klem Eva

tinemor sa...

Jepp, det var Klett.
Første gang for min del.
Mye fint, men en del "rask" å....
Er klokkeslettet for bloggtreffet satt?
Jeg la meg tre i natt, opp igjen fem for å sende størsten med bussen til byen, -han skal være statist i en kortfilm, gøy for ham, - å så opp igjen litt før åtte for å levere de to andre på skole og barnehage....
Nå er frokosten inntatt, men jeg finner sengen igjen.
Tre/fire timers søvn er nok litt lite for meg som trenger tolv, -minst!!!!!
Nattaklem ;-)

dolamorola sa...

Hei venn!:)

Takk for omtanken!!:) det varmer veldig!
jeg har det bra! men er i dårlig form om dagen. ikke noe farlig, er bare sliten.. siden jeg ikke orker å rydde leiligheten så ofte om dagen er det helt fullstendig kaos her, noe som medfølger bloggtørke og liten motivasjon og energi til å gi lyd fra meg på bloggen... men jeg er snart tilbake;) gleder meg!
i dag skal jeg på spa for å komme meg litt i form igjen og skjemme meg bort litt.. hihi.. så det blir bra;)(gave fra LM:)han er så søt mot meg)

gleder meg veldig til å komme meg tilbake hit til blogglandia igjen;)

Klem Victoria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online