lørdag 18. januar 2014

Personlighet er kult!!


I år kan dere virkelig vise personlighet i interiøret :)  Trenden har gått for det noen år, men i år så hopper dere i det jenter og menn!!
Hvis hvem dere er og skill dere ut!!

Jeg har nå blogget i snart 7 år, og de siste årene har det ikke vært så ofte som da jeg begynte. Jeg gikk vel lei, lei av de homogene bloggene og lei av å prøve å skille meg ut.....eller jeg skilte meg ut, men lei av å forsvare mine meninger.

Men nå tror jeg at jeg skal begynne i god gammeldags all of irina stil igjen. Pluss at jeg skal begynne å pusse opp et helt hus igjen :)

Hos oss på LÅVEN kan du være den du er- Du kan finne noe som er absolutt deg. VI har noe for alle stiler. For hjemmet ditt skal vise at DU bor der...ellers er det bare en bolig du bor i.
Trenger du hjelp til noe eller føler du at du står fast på noe så spør i vei.
Jeg elsker å prate interiør og jeg elsker å hjelpe folk.

I morgen er første åpningsdag :) KL 12-14. Vi kjører forskjellige tilbud pluss at du får en vare til minus 20 %

Kommer du å kjøper wowbein får du de for 2000 kr settet :)
Sjekk og lik gjerne siden våres HER.

Jeg spandere kaffe og noe å bite i :)
Trenger du veibeskrivelse finner du det HER

Ta med deg ei venninne, mannen,barna eller kom selv :) Vi har sofagruppe for menn med kaffe og kake og lekekrok for barna :)

Håper å se deg! Stoooor klem

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online