lørdag 25. januar 2014

Kuleste nattbordet/ bordet JEG har sett.



Kommer flere bilder senere, disse er tatt med ipad og ikke beste kvalitet. Demolitionmannen ordnet et nytt bord ti lmeg i dag.
Husk det tar kun fem minutter å skru inn skruene på 4 wowbein.



Hadde en dynamittkasse liggendes. Den er kjempepraktisk. Har flere små rom som man kan ha blad, fjernkontroll. strikketøy mm.
 I såfall skrudde vi fast wow bein og INGEN har et slikt bord. Har du lyst på et helt UNIKT bord. så bestill gjerne bein.
Tynne koster 2100 og brede 2400, men kommer du på låven å kjøper så koster de 2000 kr uansett !!
De er 32 cm høy, på vanlig bordplater lager vi en karm under. De brede er 10 cm på det bredeste og de tynne 6 cm på det bredeste.


Et marmorbord ble pimpet opp med kobberspray....ble kuuult. Vanskelig å se, skal prøve å få tatt i daglyset.
DET ER MANGE trender der ute og ikke alle har jeg trua på, men jeg god følelse anngående messing, kobber, gull og marmor.
Mye pga tilgjengeligheten.


Jeg likte bordet pga av understellet, beina virket som et designer understellet. Virket brun, men kobber altså.


Sjekk innlegget under for salget vi kjører i morgen og neste søndag :) Masse fint og en del nytt.
Senga til dattera mi skal jeg også selge bla mye av det jeg hadde i huset mitt. Senga er en nydelig messingseng fra 1800 tallet.


HER er veibeskrivelsen.



V E L K O M M E N

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online