mandag 15. mars 2010

Interiørmessig evulosjon....


Damene på Ciro tror at jeg er glad i hvitt og sølv. Kanskje fordi jeg bruker det veldig mye da jeg dekorerte der sist.

Men jeg er vel glad i alle farger.....det går i perioder......jeg har vært hvit i ca 9 år så jeg kjenner at jeg vil ha, og trenger farger.
For tiden er det rosa og gull som er favoritten.


Ved Howard salongen er det rosa som gjelder .Dere husker sikkert at jeg malte ett gammelt bord rosa. Jeg tapeserte ett vanlig IKEA speil i en rosa tapet.

Gull lampefoten kjøpte jeg på en brukt butikk for 20 kr. Jeg er så GLAD jeg ikke sprayet den i en annen farge.
Lampen ser eksklusiv og spesiell ut.
Gull reinsdyret kjøpte jeg på ide skeidar på Stjørdal for 10 kr. Det lå oppi en ti kroners kasse.
Du og du..... så lite som skal til før jeg blir glad..........ha ha ha...


Man vet aldri når man kan bruk for litt tapet....best å ha det fram.....
Og det er vel absolutt ingen som ser at jeg liker brokadestoffer...på tapeter, lampeskjermer, stoff, bøker......

Vet du, en skrytebok burde alle ha ....for av og til når dagene er bare grå og blæææææ. Da kan man åpne opp å kikke hva man faktisk har klart, og ikke hva man ikke har.....

I denne boka har jeg limt inn avisartikler om butikken min, og alle artiklene All of irina har vært med i.
Og ikke for å skryte eller noe;) Særlig du anonyme som kommer til a reagere på det. ( but i dont care :) men jammen har det blitt en del sider. For boka er full den.
Og enda er ikke siste kapittelet skrevet....

Nei egentlig limer jeg det inn fordi jeg hadde syns at det hadde vært koselig om feks bestemoren min hadde hatt en en "hobbybok".

Kanskje er jeg så heldig å barnebarn som syns det er artig med ting fra fortiden....

Uansett....Håper at alle mine herlige bloglesere og venner for en fin uke :)

Takker for kommentarer dere er så snille !!

20 kommentarer:

T:o)ve sa...

Jeg er glad du har farger og teksturer jeg,- det er så kjekt å komme inn hit på besøk for å få inspirasjon til å bryte utav det hvite og sorte :)
Scrapbook med minner er vel verdt å lage,- om ikke annet enn for en selv :)
Ha en strålende ny uke!

tinemor sa...

Så kult med en sånn bok.
Kanskje jeg skulle ha laget en å..
Stor klem

(eddas) sa...

Ja...gull tror jeg er i farten:)
kos deg
eddaKlemmer til deg:)

Alven sa...

Hei :-)
Fint med farger :-) Er veldig glad i det selv :-) Har vært "hvit" i tre år jeg...og nå trenger jeg farger igjen :-) Så soverommet skal få seg en omgang med lilla. Og en vegg i stua skal få en tapet i lilla og sølv :-) Gleder meg :-)

På innlegge i går trodde jeg faktisk det var bilde av Alva :-) Men når jeg trykket inn på bloggen din så jeg at det ikke var . Men jammen ligner de :-)Vakre barn!

Sareptas krukke sa...

Herlig med farger og vår i sikte...
Det er noe med hvitt og vinter som får en til å lengte etter et "hav av farger". Farger gir energi og kreativitet og godt humør ;)

Ønsker deg og dine en flott dag!

Alven sa...

Ja var innlegget om din Gabriel som jeg trodde var Alva :-) Ha en fin kveld :-)

anneskreative sa...

Så stilig det var med det tapetserte speilet....lur ide.
Fortsett med boka di du,,,,moro å ha en slik å bla i og å vise fram.....
Hvorfor skal en ikke være stolt av det en får til,,,,,sier nå jeg bare,,,,,smiler.
Ha en fin uke videre og kos deg med ditt.....
Klem Anne

Berit sa...

HEISANN;
DU FÅR DET TIL DU IRINA !!
DU ER SÅ DYKTIG.!
ALL LYKKE TIL VIDERE.

KLEM FRA HER.

Bird sa...

Det er bra du holder hjula i gang!
Og mormor sine "Skryte bøker" med alskens avisutklipp og historier om hele familien har jeg bladd i om og om igjen. Så barnebarna dine har noe å glede seg til;)
Ha en fin kveld!

ralfefarfars paradis sa...

Så fint å lage en slik minnebok;) Og man forandrer vel litt smak interiørmessig- det har jeg gjort- og i tillegg er det vanskelig å ikke bli litt påvirket av hva som er "moderne". Takk for kommentar inne hos meg- det stemmer at møblene er fra No. 22- og de trenger litt hjelp- men nå er jeg lei av å male;) Ønsker deg ei fortsatt fin uke;)
Hver gang jeg er inne på en Ciro butikk- så må jeg tenke på deg;)

Safina sa...

Så flott.
Jeg har min rosa og blå periode:)
kos

xxx

Bird sa...

ok jeg blir med på innleg om stjørdalsblogg:) hadde ikke tenkt det, men la gå da:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Treng visst fargar no...
Vi er heilt inne snøa...

Vinterklem i mars!

Mona sa...

Hei! Alltid inspirerende inne hos deg, jeg har også spray-kløe og tapetsert speil! Men gratis tapeter er det verre med... Hvilket ansikt/dådyr øyne satte du opp for å få til det? He he!

Du er på favorittlisten min, det er sikkert!

Jeg er forøvrig en fersk blogger, blir kjempehappy hvis du kommer innom!

Anonym sa...

STILIG Irina!
- og god ide med en slik
mimrebok:-)
Sendte deg en mail på fredag , men du har kanskje ikke hatt tid å se på den..?
Ingen hast altså, si fra når du har tid!:-)
Ha en fin, fin kveld - klem Hege.

Myhome sa...

Så flott med rosa og gull!! Rosa er jo så skjønt!!!
Liker godt å blande inn litt gull, det er så mye varmere enn sølv:)
Tusen takk for koselig hilsen hos meg!!
Taklampen over spisebord på kjøkkenet er fra Housedoctor, og taklampen (lysekruna) over spisebord i stua er fra Lampegustaf. De er begge fremdeles i salg. Er ikke helt sikker på hvilken du mente, så jeg tok med begge:))
Ha en fin kveld!
Klem Anita

Torill sa...

Eg synest det er flott akkurat det at du har din stil og formidler det. Me blir vel alle meir og mindre påverka av trender. Men trur det er viktig å gjera det ein sjølv har lyst til og det ein trivst med. God ide med "skryte-album". Sjølvskryt skal ein lytta til har eg lært. Og mange fleire damer skulle skryta litt meir av seg sjølv !!!

Anonym sa...

ma sjekke:)

Anonym sa...

Helt greit snuppa - ta vare på deg selv..!!:-)
Bare si til meg når jeg skal føre over penger til deg ,
- sukkerskåla har det helt fint hos deg så lenge ,fnis!:-)
Ang " banan -skål" ,syns ikke den er dyp nok..-slo den fra meg sist.
Men skulle du finne en slik som den m/ rosene i derimot - SI FRA!, he he!
Ha en koselig helg, håper formen stiger etterhvert:-)
Go`klem,Hege.

irina sa...

Anonym !!Som jeg slettet. jeg er den jeg er...framstiller meg ikke anderledes enn det jeg er :) Du liker meg ikke så hvorfor skulle jeg spille en annen ??
Jeg liker ikke negative mennesker som suger livskraften og energien av andre med negativitet og kritikk.
JEG ELSKER å få ros og kommentarer og det gjør at mange dager flyter lett av gårde. jeg trenger ros og annerkjennelse som alle normale mennesker.

Jeg roser og gir annerkjennelser til noen hver dag slik at de kan få positive energier fra meg.
Det er normalt for mennesk det !! Er du en ailien.
Jeg lærer barna mine å gjøre det samme slik at andre kan få en det bra.

Jeg syns så synd på deg som ikke har fått det...for har du fått det har du kjent at vi trenger det !!

Jeg gir deg en klem og håper du har en strålende fin dag- Og jeg VET at du gir folk noe de liker fra deg....kanskje ett smil.

MVH irina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online