tirsdag 30. juni 2009

Sexy sexy sexy...........

Dette bordet Flightdeck fra Morten Voss har jeg ønsket meg i mange år. Dere vet at jeg bare ELSKER kontraster.
Og dette bordet er så spekket med kontraster som det kan bli.
Den råe betong platen mot de fine "sølv"beinene. Formen på beina som er i rokokko design .
SEXY SEXY......akkurat nå, er dette bordet det sexieste jeg har sett på år og dager.
Nå folkens, har det seg at jeg ikke har 12 000 kr å bruke på dette bordet.
Så jeg har tenkt å ordne meg en fattigmans flightdeck. Det blir ikke helt de samme matriallene, men kontraster blir det. Rått og rustikk mot smidig og elegant.
SUPER SEXY !!
Hva bakefjølen min blir, får dere se sener. Mange gode forslag.Og jeg likte at noen skrev at det kom til å bli pult i dobbelt betydning. HA HA...her i trøndelag sitter vi jammen ikke på ordene.
Men en ting er sikkert, det kommer det ikke til å bli...i noen betydning :)
Følg med folkens....

7 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei på deg, skikkelig stilig bord. Men prisen var stilig også;) Gleder meg til å se hva du lager, det blir sikkert stiligere. Kos deg i varmen og klem fra meg!

Evami sa...

SKal være enig med deg at det bordet der er ganske så sexy:)

Og spennede å se hva du sinner på som ditt eget FLightdeck...

Tihi,pult på to måter ja.... LOL.
Kos deg i varmen:) Klem Eva

Sissel sa...

Rått!
Glede mæ fortsatt te å se ka det bli av fjøla ;)

ralfefarfars paradis sa...

Stilig bord, spent på din versjon!!

tinemor sa...

Er såå enig!
Et lålekkert bord!!
Jeg kunne også virkelig tenkt meg det, men har ikke helt stilen, og heller ikke pengene for den saks skyld.
Nyt sola og varmen.
Klem

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Irina
Jeg prøvde senest i dag å sende deg mail, men den kommer ikke gjennom. Er det bare meg eller får du ingen mail for tiden????

Klem

Marias skriblerier sa...

Bærre lækkert!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online