tirsdag 10. februar 2009

Informasjon

Oppdatering !!

Sjekk epostene dere damer som skal på bloggtreffet. Se om dere har fått en mail fra meg :)



Heisann alle som skal på bloggtreff. Har prøvd å sende dere mail om lørdag. Problemet er at jeg ikke får til å sende samle mail.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg gjør det for å si det rett ut. Orker ikke å skrive 12 lange mail for hver enkel.
Men må jeg, så må jeg. Er det noen som vet hvordan ?

Der skal det stå info om mat, adresse og andre ting ?
Skal bort, men kommer hjem i kveld.

Skal prøve mer da :)

Jeg har start.no

Ta ta !!

15 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hvis ikke du får det til, kan du ikke bare kopiere mailen ?? og bare setter inn mailadressene ??

Klem,Kari

Anonym sa...

Vil tro at hvis du legger inn en mailadresse og setter inn tegnet ; så kan du legge inn neste. esk;
arapapp@hotmail.com; arapipp@start.no; osv...

Anne sa...

Send brevduer :-))

Tovepia sa...

Kos dere til helga! Har en søster som skal til deg, så jeg satser på å få referat av gildet:-O. Ha en fortsatt god dag.

Torilpia sa...

Regner med at det blir en topp dag for dere alle sammen!!

Klemmer!!

Malla sa...

Hvis det ikke går med ; i mellom hver mail adresse kan du sende til en og videresende til de andre. Blir mange mailer som sendes, men du slipper å skrive alt for hver mail.

Lykke til!

Pst! Sliter litt med å få prosjektet mitt ferdig til lørdag. Har du tapetlim og en stooooor bakebolle?!?!? ;o)

Guri

Nina i Paradiset sa...

Har så innmari lyst å komme, men det går bare IKKE! (f***)
Dødsmisunnelig altså!!

Grrrr....!

Maria sa...

Ingen gode råd herfra - men vil bare ønske jer et rigtig godt bloggertræf :-)

Klem Maria.

Mita`s hjørne sa...

Kos dåkk...

Anonym sa...

God kveld!
Ligger en utfordring inne hos meg til deg hvis du vil ta den:)
Nattaklem!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei venn\

bare si at dui ikke er glemt , men godt bevart i hjertet ;))
Mye her om dagene , men innom og sjekker til deg vettu!! Kos dere med bloggtreffet !! Du har vel kopi linje i maileprogrammet ditt, der setter du inn alle adressene du sender til ! :)) kos og klemmos !!

tinemor sa...

Jeg malte bare forran og siden.
Toppen er like avskallet og shabby, som den har vært hele tiden......
Jeg vurderer faktisk å kanskje lakke toppen, for å bevare det slitte, for malingen flasser av hele tiden...
(hva syns du?)
Og skuffene er enda urørt.
Rustrød og gamle......
Natta klem

Tovepia sa...

Takk for hyggelig melding. Skulle gjerne ha blitt med, men det passer dårlig denne gangen. Får håpe anledningen byr seg igjen:) Ha en riktig god dag! Tove

T:o)ve sa...

*snufs*

Jeg får det ikke til allikevel *veldig trist*
Det ble endring i reiseruten for mine to minste poder i vinterferien, og jeg må reise nordover med dem på nattoget fredag.
Håper det blir nytt blogg-treff igjen snart, det hadde bare vært utrolig fint!
STOOOOR KLEM!!!!

Laila sa...

Bare innom for å si hei, håper du har det bra. Her er jeg on rock bottom, så og si. Veldig usosial og har det ikke så greit. Men heldigvis vet jeg det går over og jeg kan kjenne positivitet igjen. Akkurat nå er alt negativt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online