fredag 13. februar 2009

Alt man må gjøre før ett bloggtreff.....

....... som skal holdes hjemme. Jeg gleder meg som en unge til å se alle dere kjente, og ukjente bloggere, men er redd for at der blir skuffet når dere kommer.
Mange har sagt at de gleder seg til å se huset mitt.....men kanskje dere blir skuffet.

Okke som, jeg har ikke bloggtreffet hjemme for å bevise noe, eller vise dere huset, men jeg er nå bare sånn. Liker selskaper hjemme hos meg. Liker at stuene fylles med latter, og hjertelige, hyggelige og flotte mennesker.
Slik jeg vet at dere er.

Men det betyr at jeg må "stryke dukene"mine. Og mine duker tar lengre tid å strykes, enn deres !!
Nå vet jeg, at jeg sikkert får hele Blogglandia mot meg !!

SORRY !! Men jeg skriver nå hva JEG mener. Så fort dere, dere som kanskje blir sur, ikke les vidre, jeg kan hviske det.

"Jeg liker ikke duker eller gardiner !! Der er det sagt, mens jeg fremdeles kaster opp padder og kameler....det er kjerringat!"


Jeg syns ikke det er stygt hos andre, men blir helt uvel av det, rett og slett kvalm av en hvit blondeduk på bordet...huff og huff.
Til nød har jeg en en hvit damaskduk, på spisestuen julaften og første juledag !!
Thats it!!

Så.....når jeg stryker mine duker i ære for bloggtreffet, så mener jeg at jeg maler alle bordplatene mine med 90 glans maling !! Så de ser friske og fine ut.

Så nå sitter jeg å venter på at de tørker til i morgen....hvis ikke, må vi spise på nomadevis, på gulvet.....

Igjen my cup of tea, sikker kaldt og upersonlig for mange av dere.

28 kommentarer:

Tara sa...

hi-hi...ingen kan vel bli sur for DET, vel;))) lykke til med strykinga...(eller malinga;))
kos dere på treff!!!
klem tara...

Kine sa...

ååå,æ å vil kom!!!!Påkker å...dokk får kos dokker masse,så kansje æ dukke opp ved en senar anledning;) GO helg!!!!*klæm*

Anita sa...

Du får sagt det du Irina. Kos dere med treffet i morgen,det blir nok knallgøy.

Evami sa...

Du må no itj slit dæ ut før vi kjæm... Du står på,gleder meg til å se de nystrøkne dukene dine imorra:) Klem Eva

Randi sa...

Hahahaha....du herlige menneske...gleder nå meg til og treffe deg jeg da...ja og alle andre.

Her er det full fart...har ennå ikke funnet ut hva jeg skal ta med til deg. Men nå på shopping i ettermiddag så får vi se hva jeg ender opp med.
I kveld er det Bacalao med gode jobbvenner...så jeg har oppvarmning i kveld.:-)

Ha en finfin kveld.

Klem

Havfruen sa...

Duker blir det bare flekker på..Mye bedre å bare vaske et bord!!

Mina sa...

Haha, jeg må jo le! Du kan få sagt det!;) Ingen som kan bli sure for at du ikke liker gardiner og duker da. Det er jo hjemmet ditt:) Kan tenke meg dere får det hyggelig!:) Nydelig hjem du har!

God helg:)

Linda sa...

Hei Irina!
Er bare innom deg for å si at jeg gleder meg til i morgen!
Ikke slit deg helt ut da!
Jeg hadde nok vært rimelig nervøs hvis det var jeg som hadde innvitert til bloggtreff!
Tøff er du :O)
Er ikke noe kokk akkurat, så vi får se hva jeg får mikset sammen...
Er rimelig god på Grandis... he he..

Anonym sa...

Er ganske så enig med deg ang duker, har en løper på spisestuebordet og en på tv bordet, ellers så er det ganske så lite duker her ja.. Stryker mine fine damaskduker når det er selskap, og forter meg å ta de av igjen etterpå..

Så alle er nok ikke så glad i duker..

Kose dere masse på bloggtreff:)

Maja

Camilla sa...

Tja, duker.. det er jo mye jobb med dem. Vi har fått nytt spisebord og jeg nyter å ikke måtte ha duk på egentlig. Det gamle bordet var så usigelig stygt at jeg følte at jeg måtte ha duk på.

Og jeg stryker duker, men kan ikke påstå at de blir så fine for det. Får liksom ikke krøllen ut av dem. :)

Anonym sa...

Hei igjen,

da har jeg lagd meg en egen blogg, kan jeg legge deg til?

Maliva`s verden sa...

Så koselig gjort av deg å invitere gjengen hjem til deg a...skulle gjerne vært flue på veggen...Blir sikkert kjempekoselig...Lykke til:O)Go`helg til deg fra Maliva

Tovepia sa...

Syntes det hørtes flott ut, jeg:) Tar det til meg som en god ide. Kos dere skikkelig imorgen, det blir sikkert kjempetrivelig! Ha en fortsatt riktig god fredag!!

Unknown sa...

Kos dokke masse med bloggtreffet i morgon:0)
Ingen tvil om at Irina er ei tøff dame med stort hjerte som inviterar heile hurven heim til seg...Er nok ikkje mange som hadde turt det same!!
Og smaken er som baken, den er delt!! Om du ikkje likar dukar og gardiner, så er no det heilt greitt vel?? Tippar bordet vert flott, eg:0)
Klem til deg

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne sa...

Duker, det har ikke jeg heller, jo en kanskje..., om jeg leter lenge og vel :-))

Dette blir bra, men sa jo du ikke skulle slite deg ut jo!!

Besta sa...

Jeg ville mye heller malt ett bord
enn å stryke en duk så det hørtes flott ut syntes jeg. Håper dere får det fint i morgen.
Klem fra Marilyn

Lindas hus sa...

Lykke til i morgen og kos dere masse!!!Er kjempe missunelig.....har min valentine date med trappa! Klem

Mitt hvite hus sa...

Masse lykke til i morgenO=)

Kos deg med strykingen du vennenO=)
Klemmer ..

Anonym sa...

Fy søren altså, liker du ikke duker og gardiner??? Hehehe... Neida, alle er da forskjellige. Det er jo det som er så spennende med å følge med her inne. Jeg er i hvert fall imponert over at du har malt bordplatene før bloggetreff og kunne ønske at jeg var en av dem som får den ære av å se dem og resten av jemmet dtt.
Kos dere masse så får vi andre vente på referat.
Klem Elin!

Miamor sa...

INGEN..jeg gjentar INGEN blir skuffa etter å ha vært hos deg...spør meg...delikatesse for den estetiske ganen...kos dokker...skulle gjerne vært der.... Klem ;)

Fru Fjeldhammer sa...

Hahaha, du får sagt det du... Men jeg er helt enig med du!!! duker har jeg ikke og gardiner blir jeg aldri komfi med!!

kos dere i morgen..
klem

Veronica's hus sa...

Hallais!

Jeg er truseløs... obs jeg mener dukløs jeg også:))

Prøver innimellom, men de forsvinner like fort som de kommer på.

Gleder meg masse til i morgen Irina og don't worry vi blir garantert ikke skuffet.

:)

Høytrykk sa...

Glansgrad 90 er også "my cup of tea" fremfor duker. Ikke annet enn hvit damask på julaften eller andre høytideligheter her eller, hihi. ;)

Kos dere på treffet!

Cathrine Aksnes sa...

herlig... Jeg liker heller ikke duker og gardiner.. så du er ikke alene;) finner ikke en gardinstang hjemme hos meg! og iallefall ikke store duker... noen av mine bord er malt med hvit bengalakk... det glinser det. GLEDER meg virkelig til imorgen :)

Synnøve sa...

Håper dere for en trivelig dag i morra:))
Har sansen for dukene dine :))

Klem

ArneA sa...

Kos dere damer
Det er Valentines Day

Marias skriblerier sa...

Fine fine deg!! Det er så fint at du er du! Ønsker deg lykke til med heimen full av bloggere i kveld! Gleder meg til å se bilder (hvis det blir tatt noen da..). God og varm klem fra en som setter veldig pris på bloggen din!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online