lørdag 30. mars 2013

DIY shoes with rivets/ nagler


                           Heisann & Hoppsan :)



Jeg er som bjørnen, jeg går i hi om vinteren og når sola varmer, da våkner jeg ....eller kreativiteten min våkner.....and I LOVE IT !!
Jeg har gjort to hele DIY i dag, en mote og en interiør. Mine to favoritt hobbyer :)



Jeg elsker nagler og paljetter...ELSKER ELSKER og det har jeg gjort før det ble mote, så jeg er happy at det ble det. Da føler jeg meg ikke så harry lenger, tror jeg har drevet på å visst dere nagle boots og paljettputer i i 5 år og da var det en anonym som kalte meg harry. Har egentlig lyst å si " in your face " men det er bare på tull. Jeg bryr meg ikke om moter.
Jeg har aldri vært glad i neonfarger og det er mote nå.... men kanskje en DIY der også? Man må utfordre seg selv.


Disse skoene kjøpte jeg på H&M for 100 kr. Helt enkle og gode boots, men veldig kjedelig. Så er det slik at jeg har masse masse nagler som jeg har kjøpt en gang. For jeg fikk det oppi hodet mitt at det skulle jeg bruke på forskjellige prosjekter.


I to dager har jeg sittet å sett påskekrim, slapper av etter en aktiv påskeferie med barn. Så mens solen skinte og Miss Marpel løste ett mord fikk jeg for meg at jeg skulle holde på med et handarbeid. ME liksom!!! Inspirert av noen andre naglesko og flere sko på nettet.


Tok frem en kniv og nagler av forskjellige slag. Jeg har alle størrelser og i to forskjellige farger, noen er helt sølvblanke mens noen er mer oksidert svart.
Jeg ønsket ikke at naglene skulle være så fremtredene. Disse skoene skulle være diskre.


Jeg tenkte egentlig å ha de oppover, men endte uten at jeg visste det, der og da med dette designet. Passer fint med nagle dekselet til IPhonen min.

MEN tro det eller ei, denne nagle ideen kom til meg for noen uker siden, men da med en interiørgjennstand :)

Det får dere se snart. Ha en fantastisk herlig påske . Og tuuuusen takk at du titter innom.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online