onsdag 20. oktober 2010

Interiørmannen del 2


Heisann kjære leserne mine :)


Demolitionma
Her satt jeg å spiste frokost da jeg hører lavmeæltbanning fra stuen. Ikke hørte jeg noe klink, kabang ol som alltid etterfølges av banning. Så noe hodestanging mot en lampe eller lyskrone skjønner jeg at det ikke er.
Jeg aner egentelig hva som utløste denne banning så jeg finner ut at jeg skulle slurpe høyt med kakoen min.....
Demolitionmannen roper ut fra stuen. " Du snuppa, du tror jeg skylder meg ett eller annet....."
jeg later som ingenting.....men jeg ser jo da da jeg gikk forbi at det er allofirina.com er nettsiden som er oppe på Demolitionmannen sin pc.
På kveden hører man klang klag.......

Hva er det ikke disse mennene må ha vært gjennom.
Jeg har jo selv hatt butikker og jobbet i flere. Og det amuze me hvordan mennene tar det som en sannhet at dama deres bestemmer eller har god smak.
På Bohus endag jeg var med kunder der så jeg ett par som jeg tenkte jeg skulle følge litt mer på.
De var i i midten av 50 årene. Damen bøyde seg

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online