mandag 15. desember 2014

Gode ting bør deles...eller flinke venner bør løftes opp :)


Jeg regner med at det er flere enn meg som liker Oprah :) Da hun fremdeles hadde show brukte hun alltid å kjøre Oprahs favoritter :)
Jeg elsket å se det showet for selv om Oprah fikk sponset gavene sine så tror jeg det virkelig var hennes favoritter.

Jeg er slik at jeg elsker å ta med meg tips fra mine facebook venner og blogger. For reklame leser jeg ikke. Jeg har ikke blitt sponset eller varslet de som jeg skriver om ensa. Håper det er ok for dem :)
For jeg skriver alltid, ALLTID ting jeg står inne for.
Og siden jeg selv har en liten butikk, ønsker jeg å hjelpe andre i samme situasjon.
Jeg elsker at folk skriver fint om meg :)


Først ute vil jeg skrive litt om Vanja og Cathrin som eier og drive Vano klinikken på Stjørdal. Det var helt tilfeldig at jeg oppdaget dem.
I fjor til jul ønsket jeg meg gavekort av Demolitionmannen til å gjøre noe jeg har drømt om i mange år.

 Selfølgelig var det ikke noe jeg trengte, men jeg har jo alltid vært forfengelig og så er den 40 år greia mi da....
Googlet etter en klinikk på Stjørdal og så poppet VanoKlinikken opp, bestillte time og gjorde det jeg skulle.
Skriver om det senere :) Hva tror dere?
Ble veldig fornøyd og ble venner med de flinke jentene der.



De utfører mange behandlinger, så mange at jeg ikke er helt sikker på hva, men du kan gå inn på siden deres å se og bli med på den flotte julekalenderen de har på gang :) beste ever...her kan du vinne flotte premier.
 Se HER
For å nevne noe, botox, restylane, permanent makeup, lashes, og forming av bryn. ( Cathrin er en ener på det!! Bedre enn Fred Hamlton syns jeg.( Hun har kurset seg gjennom han )
Vanja er sykepleier og er virkelig flink, det bemerker folk hele tiden på det jeg har gjort :)


De to siste bildene er selfølgelig meg etter å ha vært til vippedama mi. Jeg kommer til å begraves med vippeextension, det har jeg fortalt DM og barna. At det er bare å sørge for å fortsette med det om jeg blir gammel og senil.

Og min gode venn Jannika er den flinkeste!!
Jeg ser ofte andre som driver med dette å legger ut bilder av deres arbeid og da tenker jeg 95 % av gangene at det er slik mine vipper ser ut etter 3-4 uker uten påfyll.
Hun drar snart til  Estland ( lørdag) så skal du ha vipper før jul ring eller send henne melding pronte!



Så er det min siste favoritt i dag. Har dessverre ikke bilder, men det er Hudpleierlinjen på Malvik vidregående skole.
De utfører også mange forskjellige behandlinger, hudpleie, manikyr, pedikyr, shelllack, massasje osv.
Jeg har plagdes med utslettlignendes hud, røde prikker og at huden min har kjentes stram og den har svidd. Jeg har prøvd kjemisk peeling, syre behandling mm der og endelig har jeg babyhud....
Tusen takk....huden min er virkelig bra nå.

Prisene er selfølgelig veldig bra og de har flinke lærere som passer på og hjelper dem med veiledning osv :)
Siste åpningsdag før jul er torsdag. Ellers er det bare å bestille time til en gusten januarhud :)
HER er fb siden deres :)

Anbefales. Dette er mine tre favoritter akkurat nå og som jeg må få dele med dere. Jeg går 110% for alle tre og er sjeleglad jeg har funnet alle tre plassene som har hjulpet meg :)

Og det ersikkert mulighet til å kjøpe gavekort :)

Ha en flott uke alle dere :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online