tirsdag 15. desember 2009

Åpent Hus hjemme hos meg.

Heisann ;)
Nå sitter jeg her og er småsliten ;) Det var ikke så veldig mange her, men jeg er ABSOLUTT fornøyd med at jeg fikk møte noen kjempehyggelige blogglesere :)
Så fikk jeg sittet ned å prate litt med folk.
Stjørdalsbladet var innom å tok noen bilder.
Jeg fikk solgt mye !!
Dette ble mer som en garagesalg. Jeg tok frem klær jeg ikke har brukt, fordi jeg skulle slanke meg inn i de.
Dyre merkeklær som er brukt en eller to ganger.
Så det var noen som gjorde noen kupp.
Alt jeg ikke vil ha lenger ble lagt ut. Jeg serverte hjemmelaget gløgg og kaker.
Barna laget seg egen butikk. De laget gode cookies som de pakket inn i cellofan og knøt på bånd. Og så festet de små plastikk fluesopp på de.
Og jammen ble det ikke fint !!
Men enda har jeg igjen ting...har litt my shjø !! Så jeg knaller til å fortsetter med å ha Åpent Hus på Lørdag den 19 fra kl 15 til 18.
Så til de som ikke fikk tatt seg en tur i dag så er dere velkommen på lørdag.
Håper det kommer noen da også !!
Skal prøve å komme med bilder når jeg har PC ;)

18 kommentarer:

Lena sa...

Hei Irina :)
Så fin blogg du har:)
Skulle gjerne ha tatt meg en tur innom, men bor på østlandet, så litt dumt...men men...

Ha en fin uke!

(eddas) sa...

Haloisen.....
så flott at du fikk solgt en del da:)
klemmer fra meg

Andrea sa...

Hei, var nettopp på utstilling i trondheim :) kult julebord du hadde laget, kreativt :D

Fra Andrea

Evami sa...

Så gøy at du fikk solgt og publisitet i avisa er ikke å forakte:)
Artig til ungene å tjene seg noen kroner også da:) Klem Eva

Ida Elisabeth sa...

Typisk at d ikke klaffe nånn av gangan du har nå kosli å arti å be me på :S

Lykke te me dag nr 2 :)

-Kamilla- sa...

Høres ut som det var en vellykket dag :0) Lykke til med dag nr 2. Og du?? Husk å slappe litt av mellom slagene ;0) *Klem*
-Kamilla-

Torilpia sa...

Så flott dette var - å bli kvitt en masse ting som man ikke bruker og som kan komme til nytte hos andre .. :o) Vi er nok mange som har stuet vekk ting som er for gode til å kastes - de kommer mest sannsynlig aldri til å bli brukt - men heldigvis har vi mennesker forskjellig smak og behov - og dermed kan man fint "bytte" litt.
Et veldig godt initiativ - som flere av oss skulle tatt til følge.
I tillegg har jo du satt i stand og laget en masse flotte ting :o)

Lykke til med dag nr 2 - håper den blir minst like givende :o)

Ha ei super helg - klem!

Anonym sa...

Heisann Irina!
Skulle så gjerne ha vært der!
Etasje-fatet blir flittig brukt skal du vite , det er bare nuudelig:-)
Ha en fin helg, klem Hege.

Lindas hus sa...

Hei vakkre Irina! Vil bare ønske deg og din familie en riktig god jul og et fantastisk nyttår! Håper alle dine drømmer og ønsker kommer i oppfyllelse! Nyt tiden fremover og hverandre! Setter enorm pris på deg Irina og er så glad at vi har funnnet hverandre her i blogglandia og IRL!!!! Kjempe klem fra Linda

-Kamilla- sa...

Titter innom for å ønske deg en riktig god jul og ett fantastisk nyttår! Nytt år, nye muligheter :0)
*STOOOR juleklem*
-Kamilla-

(eddas) sa...

Hallo...hallo...noen hjemme?:)
Vil bare ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår .Og håper du får kost deg masse med familien din....
Så vil jeg bare takke for alle kjempehyggelige kommentarer fra deg...og gleder meg til og følge deg neste år...og kanskje ta en kaffe igjen:)
Masse juleklemmer fra din venn elin....i oslo:)

Bjørg sa...

Glad jul Irina! Takk for alt det fine du deler med deg. Ha en fin høytid. Det blir sydenjul på meg om noen timer. Ønsker deg og dine alt godt.

sylysten sa...

Jul jul Irina;o))
Er på en kjapp bloggrunde for å ønske En Riktig Så GOD JUL;o))
Klem
Linda;o)

Laila -Karin sa...

Hei vennen
Vil bare ønske deg og dine en riktig god julehelg .
Klem

My home is my Castle sa...

Innom en liten tur for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL :)

Juleklem fra Kari

Anonym sa...

Hei vennen!
Bare innom for å ønske deg og dine en god jul. Håper det går bra med deg.
Juleklem fra Elin!

Randi sa...

Vil bare si takk for alle morsomme og inspirerende innlegg du har hatt på bloggen din i året som har gått.
Har fått mange gode ideer og ikke minst mang en god latter.
Fortsett slik:)
Ha ei riktig god jul!!

Linda sa...

Hei kjære Irina, stille her...
Håper du har det fint!
Og at du koser deg sammmen dine i julen!

Ønsker deg fortsatt en riktig god og fredelig julefeiring!

Godklem til deg fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online