søndag 8. mai 2011

Noen dager er bare grååååååå........



Våknet langt ut på dag, uggen, sliten og uten energi. For mye jobb og alt for lite plesure... HOOHOO. Jeg bare kjente at jeg var drittsur før jeg stor opp. Og det er en pyton !! Har dere kjent det slik noen ganger, eller er alle dagen hvite i deres verden ?

Som jeg har skrevet så prøver jeg å ruste opp blogshopen min. Har så mye jeg har kjøpt for å selge. Det er en superfin skjenk som skulle males. Demolitionmannen tilbød seg å grunne skjenken. Etterpå ba han jeg han se om han fant noe hvitmaling til skjenken.

"Hææææ sånn kjedeli farge ?" Siden jeg er knallsur roper jeg. " Kjedeli kjedeli !! Høø nå skulla Gørill og fæleanonyme hørt dæ.....du ville ha fåttmytji kjæft. Respekter dæm så like kvit !"
Demolitionmannen kauker tilbake. " JAA fordi de e itj som du itj kjæfte fordi æ syns kvitt e kjedeli, det va tross alt du som har påvirka te å syns det. Og det e jammen min rett te å si at æ gidde itj å hjelp å mal en møbbel i kjedlifarge, for det e tross alt min rett å syns det nå ! "

Nå står skjenken klar. Malt av meg...i en "ikke kjedelig farge."Den er nemlig blitt grå...jepp...til humøret mitt. Til kontrastveggen som ble malt i stua i dag...

Og til deg G og anonyme som ikke liker at jeg "henger ut de som liker hvitt. " Dere kan mailadressen til Demolitionmannen hvis dere føler for å øse ut deres vrede( Moralens vokter er kun redd for andre ....) Get real, mannen er miljøskadd.... nå får tiden kommer han hjem kun med rosa fyrstikker, rosa skoskj, rosa notatblokker, rosa t-shirter.... har han ikke fått nok straff ? Det å ha blitt påvirket av meg. !!

Bildet er av mitt nye broderibildet.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online