torsdag 1. desember 2016

Julemarked



Jeg får dessverre ikke til å linke, da linkene mine ikke fungerer akkurat nå.


 Vi har selvfølgelig åpent på søndag også, men denne søndagen er litt spesiell. Vårt herlige og koselige julemarked er også på denne dagen.
Det er flere gårder som har åpent med sin aktiviteter. Så har du lyst på en en anderledes  og koselig dag, ta dere en tur.


Sjekk ut arrangementet på fb "JULEMARKED LANGS ROUTE 26." Dere kan også gå inn på www.route26.no. Der kan dere lese mer, men siden dette er mitt forum så skriver jeg litt om hva vi på Ersgard og All of Irina skal gjøre.


Jeg har åpent på låven med mine bruktfunn og nye interiørvarer. Veldig mye unikt, spennende og fine ting :) Noe gammelt og noe nytt, noe i hvitt og noe i rååååsa. Du har valgmulighetene og vi har til alle stiler.


I fjøset skal vi ha vårt eget lille "julemarked" Det kommer folk som har strikket, lagd dekorasjoner, bakt og sagd.

Vi har en egen "mathall" i år. Vi har gaveideer og julegodis til dere :) Dere finner mange fine julegaver og vertinnegaver.


Maten er kortreist og hjemmelagd :)


  • Elgkjøtt fra Hauka
  • Gøbb/gomme fra Hauka
  • Smultringer fra Hitra
  • Tykklefser fra Hitra
  • Cookies fra All of Irina
  • Urtesalt fra All of Irina
  • Fyrstekake
  • Honning
  • Lakriskonfekt, lakrissirup
  • Pjalt
  • Knekkebrød
  • Pepperkakekjærlighet, hvite kakemenn


Vi selger også julenek og muligens juletrer. Jeg husker ikke alt nå, men følg med på fb siden min,så oppdaterer jeg dere med bilder osv.


Lurt å ha med seg kontanter, men vipps og i zettel er det også noen som har.


Vi håper selvfølgelig på snø og mange koselige folk langs riksvei 26. Som dere ser har vi noe for alle og enhver.


Kl 1530 kommer min fantastiske flinke lillebror for å synge. Dere kan høre han på fbsiden min.
På Ergard kan du også kjøpe grøt, pøse, kaker og kaffe.



Vi ønsker dere alle velkommen  <3

Søndag 4 desember kl 12-16

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online