lørdag 8. februar 2014

Welcome til gards :)

 

Heisann :) Håper alle har det bra. Og jeg satser på at bloggen tar seg opp snart. Vi er på husjakt og jeg gleder meg til den dagen jeg kan fortelle dere at vi har kjøpt hus.
For da blir det oppussingsblogg også.


Det er et hus vi har et godt øye til, så krysser fingrene for det :) Men jeg tror a det er en mening med alt....måtte bare "drømmehuset" komme ut for salg :)
Blir bare bilderas i dag.


En gammel jernseng fra 1800 tallet og et kult wow bord ble laget av ei dynamittkiste. Husk at HER på låven får du WOW bein. Kommer du selv å kjøper på låven er det 2000 kr settet.
Elsker det bordet!! Du kan lage ditt eget unike møbel.


Følg med i morgen da kommer det en konkurranse der du kan vinne ett sett sett wow bein. Så har du et gammelt bord, kiste, planker, sofa ol og vil ha et nytt unike møbel så følg med og du kan vinne!!!!!!


I morgen har vi åpent kl 12- 15. Vi spanderer kaffe/te og kake :) Veibeskrivelse til vakre ERSGARD og låven finner du HER
Ta med deg en venn eller to, gjerne også din mor.
Det har vært utrolig mye HERLIGE  folk de siste ukene!! 
Alle er bare så koslige, greie og positive :) Jeg har veeeeeeeeerdens beste kunder.



Følg oss gjerne på INSTAGRAM på IrinaStylebyallofirina og på facebook HER
Og liker dere konseptet og har vært her og er førnøyd del gjerne :) Da blir jeg veldig glad :)

















Vi har en del nytt, men har oppryddingssalg..... mye som MÅÅÅÅ ut :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online