onsdag 7. november 2012

Nye lampe i stua .....



Alle som leser bloggen min vet at jeg BARE ELSKER LAMPER !! Og nå har jeg hele 3 å vise dere fra tvstua min.... vel bare denne er ny, de andre har jeg hatt i 10 mnd, men har ikke blogget de enda. Det kommer !!!


Jeg elsker denne lampa fra Blomingville som jeg selger på låven ( sender også ) Vurderer å bytte nattbords lampene mine til disse også !


Kommer flere bilder av lampen med resten av stua.... men plutselig måtte jeg gjøre noe annet :)


Tro det eller ei, men jeg tørket av speilet.... hmmm ser at jeg må prøve med noe annet .
Ha en fiiiin kveld folkens. Husk at på søndag har vi novembermarked se HER.

Da er det flere damer som kommer å selger lopper og handverk. To stk er også profesjonelle torgkoner og som jeg selv handler en del av, nå kan dere handle direkte av dem.

Har du mye ting og tang hjemme... kanskje klær osv, så har vi bord så kan du stå her på ERSGARD :)) Uansett det blir en dag med mye aktiviteter, mat, foredrag, musikk og loppis. Og så skal jeg ha spesielle tilbud til DEG.

Denne søndagen er virkelig dagen for å komme å kose seg. VELKOMMEN !! Nye varer også !!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online