tirsdag 4. september 2012

Lag deg selv et industriellt bord ! DIY



Jeg ble gjort oppmerksom på dette innlegget HER en dag. 



Og da kom jeg på at jeg kanskje hadde lyst til å selge dem.Disse er mine private og ikke butikken sin :)
Disse er tunge som fy, og passer utrolig gått ut i regn og blest. De er veldig kule


En ting er sikkert  om jeg bestemmer meg for å selge og du bestemmer deg for å lage et "SUPERUNIKT" bord.  Det er bare dette paret og et annet. Jeg kjøpte det selv og betalte 2000 kr og jeg selger det for 1800 :)


Det er ca 43 cm høyt. Kanskje har du et lite skap som burde komme opp fra gulvet ? Eller et bord ?

Uansett send meg en mail om du er interessert så kanskje har jeg bestemt meg før det.... jeg burde bruke det selv på et IrinaStyle prosjekt :)

Det er mange som liker den industrielle looken så her har man en sjanse til å lage seg sitt eget bord.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online