mandag 23. januar 2017

Blir så sint...av sintebloggere




Jeg leser ikke bloggere lenger, jeg føler de ikke har noe nytt å komme med ( derfor er det er rolig fra meg også) selv om jeg vet jeg har masse rart å vise.

Men den største grunnen til at jeg ikke leser er fordi de selvrettferdige sinte demotivere meg.... det er slitsomt. Ikke noe er så slitsom som en dame som mener hun har grunn til å oppføre seg sint, såret, lei.....pga dårlig barndom/sykdom/sorg osv....


JEG VET!!! Jeg har også vært der...rettferdig harmende og sint på verden fordi den ikke var som jeg ønsket det.


Jeg har nok diagnoser, sykdommer og bagasje til å skrive en bok. Jeg har lidd av snillpike syndromet hele livet og vil antagelig bli drept i en bakgate i New York der jeg bruker min siste pust til å takk min drapsmann fordi han han knivstakk meg på en så fin måte.... etter at jeg hadde knekt knæskålene på han først.


Jeg vet ikke, det har noe med at jeg begynner å bli "gammel"....jeg må la bitterhet, sårhet og sorg fly ut å dø....

Jeg vet at at jeg mister energi og livsgnist om  jeg må lese enda et sint innlegg fra Sophie Elise eller en raandom bloggere om hatere/familie/venner så dør jeg.



De må jo få lov å skrive , det er deres blogg. Jeg har også hatt sinte innlegg...da jeg var yngre, Jeg tror det er modningfase

Poenget er at jeg serøst blir lei meg!!! Jeg får  så vondt for de som er sinte.... og så irriterer det meg, fordi jeg  vil fortrylles, å le og tenke....

Ikke miste meg oppi oppgulpet....



Jeg syns også sintebloggere hevder sin grunn til å være der og SLAKTER alle som er uenig....

Nå har jeg ikke noen spesielle i tankene, det har vært random utvalgt av bloggere i 2017. Tenkte at jeg kanskje hadde gått glipp av noen.
 Og er det noen bra vil jeg gjerne lese.... jeg er interessert i mote, interiør, livet så send meg gjerne en kommentar.


Jeg er meg, du er du og jeg trenger ikke å lese din blogg... og ikke du min. Jeg er så gammel at jeg ikke bryr meg om hvem som leser meg eller hva du bryr deg.
Kom gjerne med tips fordi jeg verker etter å skrive igjen.



For all del... bry dere....bry dere og del kunnskaper. Jeg er mer troende til å tro på en som er tilgivende og varm isetedfor iskald og fjern.

Jeg er også så gammel at jeg ikke bryr meg... oh hva folk i gata mener...så lenge jeg ikke har gjort noe galt. Jeg Trenger ikke å hinte det på fb eller på blogg som mange.

Hva er det forresten.... Har du problemer med noen... ring dem da!!


Ok.... nå fikk jeg luftet meg...og jammen om det ikke er sinnne så er det litt futt i dama :)

Da må jo neste innllegg være noe bra...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online